7 Ιουλ 2008

10+1 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ













Επηρεασμένη από την φίλη μου Negma,αποφάσισα να καταγράψω 10 +1 αλήθειες για μένα(σύμφωνα με τις οποίες ή θα με λατρέψετε ή θα με μισήσετε).



1,2
Δύο φορές στην ζωή μου έχω γράψει επιστολή για να βάλω σε τάξη κάποια πράγματα είτε ερωτικής είτε επαγγελματικής φύσεως.


Η πρώτη εμπειρία ήταν τόσο περιπετειώδης -κατά την παράδοσή της- που θυμάμαι αμυδρά την αντίδραση Του( πρώην λάθους μου) που είχε την τύχη να την διαβάσει. Όταν είχα χωρίσει μαζί του, είχα ορκιστεί ότι θα ξεγράψω που μένει και δεν θα ξαναπεράσω ποτέ από την έδρα των μονομερή συναισθημάτων μου. Και όντως έτσι έγινε. Λίγο καιρό μετά, βάζοντας κάτω(σε μια κόλλα χαρτί) όλα τα παράπονά μου σε συνδυασμό με κάποια σουξέ της εποχής για να δώσω έμφαση-ούτε που τα γνώριζε-ήθελα η ίδια να παραδώσω το γράμμα. Δεν μπορούσα με τίποτα να διαννοηθώ ότι θα ήμουν στην αναμονή τουλάχιστον 3 ημέρες μέχρι να παραδοθεί ταχυδρομικώς. Έτσι έπεισα μια φίλη μου, να πάμε μαζί, δηλαδή να με παει εκείνη(γιατί ο όρκος είναι όρκος).
Θα άφηνα το γράμμα και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Έλα όμως που δεν μπορούσα να την καθοδηγήσω μέχρι εκεί. Αφού κάναμε κύκλους γιατί μέχρι το σπίτι του υπάρχουν όλα τα απαγορευτικά σήματα,ναι όλα αυτά που μαθαίνεις όταν πρόκειται να βγάλεις άδεια οδήγησης(έπρεπε να είχα δεί τους οιωνούς από τότε). Ξεκινήσαμε στις 9 το βράδυ από το σπίτι μου και φτάσαμε στο Μαρούσι στις 11. Πως το βρήκαμε? Με αστυνομική συνοδεία. Άφηνα θυμάμαι το γράμμα σπίτι του και μας πέριμενε ένα περιπολικό. Ούτε πρόκηρυξη να του άφηνα. Όσο για την δεύτερη εμπειρία μου? Αυτήν την φορά αποφάσισα την ευκολία ενός τεχνολογικού μέσου. Πώς? Μέσω υπολογιστή σε blog.
Έτσι δεν περιορίστηκε μόνο σε έναν αναγνώστη(τον άμεσα ενδιαφερόμενο). Πολλοί το διάβασαν, συγκινήθηκαν, αναθεώρησαν , και το αποτέλεσμα? Μου δόθηκε η ευκαιρία να υπερασπιστώ τα θέλω μου και τις ανάγκες μου, ζωντανά στο ραδιόφωνο. Άλλωστε αυτό αφορούσε η επιστολή.

3.Το καλοκαίρι εκείνο από την πρώτη γυμνασίου για την δευτέρα τάξη, είχα μια εμμονή με τα μαλλιά μου. Ήταν σπαστά (όπως τώρα)αλλά τότε ήμουν στην εφηβεία μου και όλα με ενοχλούσαν.
Παρακαλάω λοιπόν την θεία μου να μου ισιώσει τα μαλλιά μου με ένα χημικό φάρμακο. Πιο πολύ με πείραζαν οι μπροστινές τούφες και εκεί δώσαμε βάση. Φαίνεται όμως ότι και εκείνες περνούσαν την εφηβεία τους και έμειναν ακριβώς όπως πριν.
Τράβηξα ολόκληρη ταλαιπωρία για το τίποτα.
Τώρα που έχω κάποια χρόνια επιπλέον από τότε, ωριμότητας, (βαρεμάρας αν θες)τα αφήνω έτσι, ατημέλητα και ελεύθερα.
Το ηθικό δίδαγμα της Ιστορίας?Δεν πάμε ενάντια στην φύση.


4.Εν αντιθέσει με άλλους ανθρώπους, όταν κάποιος με πληγώνει και μου φέρεται όσο πιο σκληρά μπορεί, ποτέ δεν τον βγάζω απ'την ζωή μου.
Θέλω κάποια στιγμή να με δεί χαρούμενη και να τρίβει τα μάτια του.
Πιστέψτε με. Είναι η χειρότερη τιμωρία που μπορεί να λάβει από μεριάς σου.


5.Όσους άντρες έχω καψουρευτεί, είναι εκείνοι που δεν θέλουν να με βλέπουν(όλο και κάτι θα τους έκανα, δεν βγάζω σε όλα την ουρά μου απέξω). Έχουν κάνει ότι περνάει απ'το χέρι τους για να ξεκολλήσω (ή για να κολλήσω περισσότερο).
Όπως επίσης για ψύλλου πήδημα να ξενερώσω με έναν άνθρωπο που θα έβαζα και το χέρι μου στην φωτιά ότι δεν θα με πλήγωνε ποτέ.

6. Έχω οργανώσει πάρτυ πολλές φορές.
2 φορές όμως έχω τηλεφωνήσει σε ανθρώπους που δεν παρευρέθηκαν για να τους ζητήσω το λόγο!
Την πρώτη φορά ήμουν 9 ετών και είχα το ακαταλόγιστο.
Την δεύτερη φορά όμως ήμουν 19 ετών.Διαφέρει όμως το άτομο, γιατί ήταν άντρας αυτή την φορά και μάλιστα καρδιοκατακτητής.
Δεν το ξαναεπιχείρησα έκτοτε. Προτιμώ να περιμένω κάποιον όλο το βράδυ παρά να το ξέρω εξ'αρχής ότι δεν θα έρθει εντέλλει και να μην ευχαριστηθώ την βραδιά (ο μαζοχισμός καλά κρατεί).




7. "Όταν σε δεί κάποια σε ερωτεύεται. Όταν σε ερωτευτεί που μπορεί να σε δεί"?

Η παραπάνω είναι μια γνωστή τηλεοπτική φράση που μπορεί να μας βγάλει απ'την δύσκολη θέση να εκτεθούμε όταν φλερτάρουμε. Την έστειλα σε 2 άντρες σε διαφορετικές περιόδους της ερωτικής μου ζωής. Και όχι σαν ερωτική πρόσκληση αλλά σαν τσεκάρισμα από άλλο κινητό(σσ αν ο τύπος που μας αρέσει το παίζει σε πολλά ταμπλό, και αν ανοίγεται σε ερωτικά καλέσματα αντιζήλων).

Τον ένα, τον είχα σίγουρο ότι θα τσίμπαγε μιας και δούλευε σε νυχτερινά μαγαζιά και τον άλλο που μεταξύ μας, ήταν ο μεγάλος μου έρωτας -και εθελοτυφλούσα ότι ήμουν και εγω για εκείνον.Εν ολίγοις, ο πρώτος ούτε που μου απάντησε. Ούτε που ασχολήθηκε γενικά, εν αντιθέσει με τον δεύτερο ο οποίος όχι μόνο απαντούσε αλλά με έπαιρνε 5 φορές την ημέρα τηλέφωνο για να συναντηθούμε. Είχα βρεί μια δικαιολογία και δεν το σήκωνα ποτέ μου. Αν άκουγε την φωνή μου, θα ξεφτιλιζόμουν στον ύστατο βαθμό. Και ποιο ήταν το δίλημμα? Σε αυτήν που ήξερε, τις έλεγε ψέμματα όταν εκείνη ζητούσε να τον δεί ενώ στην άλλη που δεν ήξερε την περίμενε πως και πως.Όταν εκβιάζεις μια αλήθεια, μια άλλη χειρότερη θα σου αποκαλυφθεί.


8. Εδώ και καιρό έχω αποφασίσει ότι θέλω να γράψω κάτι όμορφο, ένα μυθιστόρημα,όντας εμπνευσμένη από ενδιαφέρουσες ιδέες και χαρακτηριστικά ερεθίσματα, έχω εφοδιαστεί με εγχειρίδια γραφής, μολύβια, μπλοκ αλληλογραφίας, και ντυμένη με την καλύτερη διάθεση όμως η έμπνευση απουσιάζει.


9.Κάθε φορά που βγαίνω για ψώνια λέω στον εαυτό μου, ότι και ν'αγοράσεις μην σκεφτείς να πάρεις και άλλο βιβλίο και άλλο cd. Έχεις μια βιβλιοθήκη με το κάθε είδος. Και όμως. Η τσάντα μου αυτόματα θα συνοδεύει, θα κουβαλάει άλλη μια προσθήκη για το κάθε ράφι της βιβλιοθήκης.


10. Επί μονίμου βάσεως, κάθε καλοκαίρι στην διάρκεια του πρώτου μπάνιου στην θάλασσα, κάθομαι με τις ώρες στην πλάζ και κάθε 20' τραβάω το μαγιό μου για να δώ αν έχει σημειωθεί κάποια διαφορά στην απόχρωση της επιδερμίδας μου από λευκό σε bronze'. Τελικά επιστρέφω στο σπίτι μου με το χρώμα του αστακού. Κατακόκκινη.

Ελπίζω γράφοντας γι'αυτό να το ξορκίσω κάπως και να μην την βγάλω(και φέτος) με γιαούρτια στο πρόσωπο και σε όλο το σώμα.


10+1 Έχοντας μια ευτυχισμένη οικογενειακή ζωή, και έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σου την σχέση των γονιών σου σαν παράδειγμα, οι απαιτήσεις σου όσον αφορά την επιλογή του ιδανικού συντρόφου θέτουν τον πήχη ψηλά και είναι λογικό να μιμείσαι τέτοιου είδους σχέση μακροπρόθεσμα.

Όταν όμως όλα διαλύονται κάποια στιγμή αναπάντεχα και ο ήλιος της οικογενειακής σου ζωής, αντικαθίσταται από ένα γκρίζο σύννεφο, πρέπει να θέσεις καινούργιες βάσεις και να κοιτάς να ζήσεις την ζωή σου. Γιατί κάποια στιγμή κανένας δεν θα σου αναγνωρίσει ότι θυσιάστηκες για κάτι καλύτερο και δεν ρούφηξες τον χείμαρρο των ευκαιριών που σου παρουσιάστηκαν. Ας πρόσεχες, είναι η μόνη σκληρή απάντηση που μπορεί κάποτε να λάβεις.


Καλώ οποιονδήποτε που έχει ανάγκη να το κάνει.












6 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Aaaa το γνωστό 10+1!
4, δυστυχώς ούτε εγώ το κάνω εύκολα αυτό, οπότε προτιμώ να με δούν καλά και να πάθουν!
7.Αυτήν την ατάκα την έχω ακούσει αλλά δεν σκέφτηκα ποτέ ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί κιόλας!
10+1, όλα αλλάζουν μέρα με τη μέρα!
Καλησπέρα!

Σπύρος είπε...

Mια χαρα ολα ...γεματα αγάπη :)

Negma είπε...

XAXXAXAXAXAXAXAAAAAA

Τόσο Κων/να όλα... Μα τόσο!!!!!!!

Τελικά πολύ μ' αρέσει αυτό το παιχνιδάκι... Και που το έπαιξα, και να το διαβάζω σε άλλους!!!!!

Μόνο για το τελευταίο θέλω να πω κάτι:

Μέσα σ' όλο αυτό, κοίτα την Κων/να, ναι;

Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ!!!!!!!!

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλώς μου τόν.
Εύχομαι να σε εντυπωσίασαν τα παραπάνω κράτα ότι νομίζεις πως αξίζει.
Angel kiss

Aurangel είπε...

@LOCKHEART
Γειά σου Σπυράκο μου,όλα καλά θα πάνε. Στ'ορκίζομαι.
Εύχομαι το καλύτερο για σένα.
angel kiss

Aurangel είπε...

@Negma
Α ρε κοριτσάκι, πόσο δίκιο έχεις.
Χαίρομαι που σου άρεσε.
Όσο για το τελευταίο,μέσα στο χάος είναι δύσκολο να κοιτάς τον εαυτό σου. Κάνω ότι, μα ότι μπορώ να ισορροπώ τις καταστάσεις αλλά μέσα στην οικογένεια είμαστε 5 ξεχωριστές προσωπικότητες, οντότητες.Και πρέπει να ισορροπηθεί η υπάρχουσα κρίση για λογαριασμό όλων.
Να μην σου τύχει εύχομαι.
Κυρίως για τον Αδάμ.
Angel kiss