14 Ιαν 2013

ΑΓΑΠΗΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

                 Τα κατάφερες νομίζεις;
Κήρυξες την καρδιά μου να πωλείται. Όχι όσο αξίζει αφού σε υπολογίζει αλλα να χαμηλώνει την τιμή της, να βάζει φρένο στην ροή της διαδρομής της στην αληθινή αγάπη.Αγάπη εστί συγχώρεση, μα πόσο να λυγίζει, όταν η πρόθεσή σου κάθε στιγμή, σαν νήμα, από το κουβάρι όλο και ξεφτίζει;
Σου έφτιαξα πουλόβερ, ολόμαλλο παλτό, τις νύχτες, που πονάς, τουλάχιστον να μην κρύωνεις, μα εσύ δεν νοιάζεσαι από την θέρμη της αγάπης να ζεσταίνεσαι. Μονίμως παραφέρεσαι.Πωλείται η καρδιά; Την ρωτάω.Γιατί σε αφήνει σαν πέταλλο από άνθος να την μαδάς, στην αγορά του ψεύδους σου να την ξεπουλάς; Να βάζει πωλητήριο στις επικείμενες εκπτώσεις. Το 10% από τα λάθη σου δεν είναι αρκετό. Ολοένα και αυξάνει σε αριθμό αυτοτιμωρίας. Μηδαμινής αξίας. Στο 60% που στοχεύεις, πλέον δεν με παρασέρνεις. Τι να αγοράσεις πες μου από μία καρδιά, τόσο πληγωμένη, με αγγίγματα μαύρης ψυχής σημαδεμένη;
Πόσο τοις εκατό της έμεινε πάλι για να αγαπήσει;
Το αντίτιμο της αξίας της, σε άλλη μορφή να αναγνωρίσει;

3 σχόλια:

Aurangel είπε...

Το κείμενο δεν προορίζεται για άντρα. ¨Οχι την μορφή που η καρδιά μου τουλάχιστον λατρεύει. Για Μία σκεπτομορφή που γύναιο θυμίζει-απ'την καρδιά της, η αγάπη μου λατρεύεται. Όχι για να αγαπήσει αλλά να μηδενίσει.

Όπως το κοντερ της αγάπης για τα λάθη της.
Από το μηδέν, πάντα η καρδιά μου βρίσκει το ένα. Το μοναδικό. Το απόλυτο. Το δικό του βλέμμα!!!

Hfaistiwnas είπε...

:)
Εκπτώσεις καρδιάς τελικά!! Ωραίος ο τίτλος!
Καλημέρα!

Aurangel είπε...

Καλημερουδια Ηφαιστειωνα.Σε ευχαριστω πολυ.