13 Ιαν 2012

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ...




































Φόρτωσα στο σώμα μου, να μεταφέρει αποσκευές γεμάτες τραύματα, πληγές, εφόδια, δύναμη, παλιά κομμάτια του εγώ μου, ρούχα ενεργειών που κάποτε μου φόρεσαν και το κορμί μου τα δοκίμασε άβουλο, λιγοστό απο πηλό, προβάροντας τα μπροστά από διπλούς καθρέφτες, σύγκρισης, απόκλισης και απομάκρυνσης. Είναι όλα εκεί μέσα.Φορτώθηκαν στο όχημά του ανώτερου Εγώ.
Η ψυχή μου, μου ετοίμασε βαλίτσα.Είναι όλα εκεί μέσα. Δυνάμεις δανεικές σε ανθρώπους που κάποτε από την παρουσία μου εξαρτούνταν, ήταν το φως και η ανάγκη τους.Σαν Αγάπη διστάζω να το δω!Δικαιούμαι όμως,πίσω να τις ζητήσω.Τους λώρους από πάνω τους να αποτραβήξω και να τους φέρω πίσω στο πεδίο μου.
Σε εμένα.Όποια και αν είμαι!

Τώρα  γνωρίζω!

Το Εκπέμπω και ξέρω να το αναγνωρίσω.Καθρεφτίζω την γύμνια της ποιότητας μου.Του εξαγνισμού του όποιου λάθους μου. Την καθαρότητα της αυτοσυγχώρεσης μου, για όσα προκάλεσα από το περίσσιο φως, στο σκοτάδι μου, και από την βροχή των δακρύων μου, στον ήλιο της ύπαρξης μου.
Ήρθα η ώρα να αναχωρήσω.
Δεν απορώ για τον προορισμό. Δεύτερη φορά εκεί θα προσανατολιστώ. Ακολουθώ με τα μάτια μου, το βλέμμα της ψυχής μου.
Πως με κοιτάζει, με ποια αισθήματα χωρίς της κριτικής το ίχνος.
Από Που;
Τότε καθοδικά δεν  έβλεπα την αλήθεια
Τώρα ανωδικά τα πάντα θα αντικρίσω.Θα τα αξιολογήσω!!!

Προς την καλύτερη μου Προβολή,
και όπου το βλέμμα Της με πάει.....

Καλό ταξίδι Σώμα μου, καταπονημένο, αφόρητο από πόνο.Ελαφρύ από σκεπτομορφές, αβάσταχτο από επιθυμίες και φοβίες.

Πίσω μου θα σας αφήσω!


Ωδεύω προς τις Επιλογές μου!!!!




2 σχόλια:

Aurangel είπε...

Η ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΑΡΤΊΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ ΤΗΣ!
Η ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!
ΔΙΑΛΕΞΕ ΣΑΝ ΕΚΡΕΜΜΕΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ,

ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ,

ΣΤΗΝ ΕΞΑΡΤΗΣΗ, ΣΤΟ ΦΟΒΟ, ΣΤΗΝ ΔΕΙΛΙΑ, ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ Ή ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ!
ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ,ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, ΣΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΜΑ-ΕΝΑ ΦΥΛΟ-ΕΝΑ ΨΥΧΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΕ ΟΛΟΤΗΤΑ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΔΩΡΟ.ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΟΥ ΒΟΥΛΗΣΗ!
Η ΜΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ!
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΕΞΩ;
ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΟΥ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ;
ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΟΥ.ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ; ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΛΩΣΕΙ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ.ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ ΤΟΝ.ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ!ΕΚΕΙΝΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΜΟΝΟ....

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ.
ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΑ ΖΗΣΕΙΣ.
ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΠΙΣΩ.
ΓΕΜΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ.
ΚΟΙΤΑΞΕ ΜΟΝΑΧΑ ΕΜΠΡΟΣ ΣΟΥ, ΑΔΕΙΕΣ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ.
ΚΟΙΤΑΞΕ ΛΙΓΟ ΠΛΑΙ ΣΟΥ.ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΟΥ.ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΗΛΙΑΧΤΙΔΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΗΛΙΟ ΓΚΡΙΖΟ ΜΕ ΕΦΗΜΕΡΟ ΦΩΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΦΟΒΙΕΣ.ΚΟΙΤΑΞΕ ΛΙΓΟ ΠΛΑΙ ΣΟΥ.ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΣΟΥ.
ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΣΟΥ.

ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ!!!(ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΜΜΑΧΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΙΣΕΙΣ).

ΚΟΙΤΑ ΨΗΛΑ.ΚΟΙΤΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ.ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΙΣΕΙΣ!

ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ!

Hfaistiwnas είπε...

Οι επιλογές μας, τα όνειρά μας..
τυχεροί όσοι οδεύουν προς αυτά..