6 Οκτ 2007

Σχέσεις Ψυχής


Μου αρέσει να σκέφτομαι τις σχέσεις ψυχής σαν ένα μεγάλο δέντρο με χιλιάδες φύλλα επάνω του. Τα φύλλα εκείνα που βρίσκονται στο κλαδί σας, είναι τα πλησιέστερα προς εσάς. Μπορείτε να μοιράζετε εμπειρίες μεταξύ σας, εμπειρίες ψυχές. Ίσως να υπάρχουν τρία ή τέσσερα φύλλα στο κλαδί σας.

Σχετίζεστε επίσης στενά και με τα φύλλα που υπάρχουν στο διπλανό κλαδί. Ανήκουν και αυτά στο διπλανό κορμό. Η σχέση σας βέβαια δεν είναι τόσο στενή, όσο η σχέση που έχετε με τα φύλλα του δικού σας κλαδιού κατά τον ίδιο τρόπο, όσο επεκτείνεστε κατά μήκος του δέντρου, εξακολουθείτε να συνδέεστε και με τα υπόλοιπα φύλλα ή ψυχές, όχι βέβαια τόσο στενά όσο με εκείνα που βρίσκονται κοντά σας. Όλοι είστε μέρη του δέντρου και του ενός κορμού. Τα πλησιέστερα όμως σε εσάς φύλλα είναι εκείνα που υπάρχουν στο κλαδί σας.

Υπάρχουν πόλλα δέντρα μέσα σε αυτό το όμορφο δάσος. Το καθένα συνδέεται με τα υπόλοιπα μέσω του συστήματος των ριζών που βρίσκονται μέσα στο έδαφος. Έτσι έστω και αν φαίνεται πως ένα φύλλο κάποιου μακρινού είναι τελείως διαφορετικό από εσάς, συνδέεστε μεταξύ σας. Συνδέεστε με όλα τα φύλλα. Περισσότερο βέβαια συνδέεστε με τα φύλλα του δικού σας δέντρου. Και ακόμα στενότερα με τα φύλλα του κλαδιού σας.

Ειναι πιθανόν να έχετε συναντήσει τις άλλες ψυχές που βρίσκονται μακρύτερα πάνω στο δέντρο σας σε προηγούμενες ζωές . Οι σχέσεις τους μαζί σας ίσως να ήταν ποικίλες. Οι αλληλεπιδράσεις σας μπορεί να ήταν εξαιρετικά μικρής διάρκειας. Ακόμη και μια συνάντηση τριάντα λεπτών θα μπορούσε να σας έχει βοηθήσει να πάρετε ένα μάθημα ή εκείνους να μάθουν από εσάς ή και τους δύο, όπως συνήθως συμβαίνει.

Μία από αυτές τις ψυχές μπορεί και να ήταν ο ζητιάνος του δρόμου στον οποίο δώσατε κάτι με την καρδιά σας απλώνοντας έτσι την φιλευσπλαχνία σας σ'ένα άλλο άνθρωπινο πλάσμα και κάνοντας το να μάθει να δέχεται αγάπη και βοήθεια. Εσείς και ο ζητιάνος μπορεί να μην είχατε ξανασυναντηθεί ποτέ σ'εκείνη την ζωή, κι όμως είστε μέρη του ίδιου δράματος. Οι συναντήσεις σας ποικίλλουν σε διάρκεια-πέντε λεπτά, μία ώρα, μία μέρα, ένα μήνα, μία δεκαετία ή και περισσότερο - αλλά έτσι συμβαίνει με τις σχέσεις των ψυχών. Οι σχέσεις δεν μετρούνται με το χρόνο, αλλά με τα μαθήματα που παίρνουμε.


Μπράιαν Βάις

11 σχόλια:

dazed n' confused είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ, γλυκεια μου Aurangel...
Καλο ξεκινημα, με κεφι,δυναμη και διαθεση να ανεβαζεις παντα ισαξια post...
Και το post πολυ ομορφο, αλλα και οι πληροφοριες για τους Mayas, πολυ ενδιαφερουσες...
Εμαθα επιτελους, γιατι μου ελεγες οτι την ημερα των γενεθλιων μου - 26 Ιουλιου - ειναι Πρωτοχρονια για τους Mayas...
Ευχομαι να συνεχισεις παντα ετσι (δανειζομαι τις δικες σου λεξεις) να λαμπεις την αυρα σου και να μας μαγευεις !!!

Μμμακια !!!
Πολλα πολλα πολλα...
και...
γλυκα !!!


P.S.
Ααα να μην το ξεχασω...
Neeeeegmaaaaa...
Ου-ου...
;-Ρ
;-Ρ
;-Ρ
Ζηλια-ζηλια...
;-Ρ
;-Ρ
;-Ρ
Αυτη την φορα σε προ-λα-βααα...

Sogian είπε...

Καλορίζικο, Κωνσταντίνα μου, το blog! Εξαιρετικός ο ήχος, αν και λιγάκι υποτονικός και απαισιόδοξος, αλλά ταιριάζει πολύ στη σελίδα και στο ύφος που θέλει να έχει η δική σου... Μακάρι να σου "βγει" όπως το θες και να καμαρώνεις γι' αυτό! Φιλάκια πολλά!

Negma είπε...

ΥΕΡΟΧΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!

Κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Το καλό πράγμα αργεί να γίνει.

Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.
(... άσχετο...)

Μωβ δε βλέπω... Αφού σού 'πα, σε αφήνω...

Φιλούμπες μαγεμένες!!!!
(και μαγευτικές όμως, μην ξεχνιόμαστε... Μάγος δεν είμαι κατά τους Mayas???)

Y.Γ. Έχω να καταγγείλω ότι ο D & C μας τραπέζωσε με δόλιους σκοπούς. Κάτι έριξε στο φαγητό και ξεραθήκαμε από τις 9, για να μην πάρουμε χαμπάρι και να προλάβει να βάλει το πρώτο σχόλιο! Κι όχι τίποτ' άλλο, αλλά τώρα που ξύπνησα στις 3 θα πάθω το γνωστό βρυκολάκιασμα...

Chryssa είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!

ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ POST!!

ΤΟ EVERYBODY...
TO US...
TO YOU...

WELCOME!!!!!!!!!!!!

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήρθες Αγγελάκι μας!!!
Καλή αρχή!
Ωραία μουσική, ωραίο κείμενο και πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες!
Να είσαι καλά, να μας εμπνέεις και να εμπνέεσαι,να είναι η αύρα σου ήρεμη, θερμή, χρυσή!

φιλιά πολλά!!!
το αερικό

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ.
Η ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ BLOG ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΕΝΣΑΡΚΩΘΟΥΝ ΚΑΙ 2 ΑΤΟΜΑ ΤΟ ΚΑΤΕΚΡΙΝΑΝ.ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!
ΑΥΤΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ,ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ,ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ.
Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΙΛΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΣΗΣ.
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ!!!!
@D& C
ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ, ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ BLOG.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΠΛΗΞΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ MAYAS ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ.
@ΜUTANT BOY
XAIΡOMAI ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΟΥ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ A'ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΝΤΗΧΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΟΥ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΜΕ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΡΙΑ ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ.
@ΝEGMA
ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ BLOG.ΝΑ ΑΓΓΙΞΟΥΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΧΟΡΔΕΣ.ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΩΒ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ.
@ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ.ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΖΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!!
@ΧΡΥΣΑ
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ?ΣΕ ΑΦΗΣΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΦΕΡΝΕΙ ΔΑΚΡΥΑ.Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.

Sogian είπε...

Α, ρε Κωνσταντιντούλα... Το εν κατακλείδει comment σου είναι όλα τα λεφτά! Εξομολογητικό, αληθινό, μαγευτικό! Ακριβώς όπως πρέπει να γράφει μία ένθερμη υποστηρικτής του πολιτισμού των Mayas. Και πάλι μπράβο, γλυκιά μου!

Μπράβο σου κι εσένα, Γιώργο, που τη βοήθησες... Μου φαίνεται πως όλοι "περνάμε" μία από το σπίτι σου, όταν δημιουργούμε ή ανανεώνουμε!

Γιάννης...
(Ναι, σβήστε το show me your love...)

Μάκια!

Ανώνυμος είπε...

hola auraofanangel!
enhorabuena!te deseo lo mejor, muy interesante la informacion sobre los mayas aunque no entiendo nada!
pero tu sabes...

un besito,
amaliadelaradiodemartes

South Of The River είπε...

Κων/να μου καλορίζικο και εύχομαι αυτό το όμορφο blog να επιτελέσει τον σκοπό για τον οποίον το δημιούργησες... όποιος και αν είναι αυτός!

Ως Skywalker αφήνω κι εγώ την σφραγίδα μου! Ένας Skywalker όμως δεν έρχεται ούτε αργότερα, ούτε νωρίτερα. Έρχεται όταν πρέπει, at the turn of the time...

Φιλιά...

Aurangel είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΝΟΥΛΗ ΜΟΥ,
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΜΟΥ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΟΝΥ.
ΣΑΝ SKYWALKER ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙ'ΑΥΤΟ.
ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ...

Aurangel είπε...

Amalia no sabia que hablas el idioma.Espero que disfrutes mis textos sobre los Mayas,mi cancion preferido de los angeles.
Voy a disponer mas textos interesantes.Esperare'los commentarios de tuyo.
Muchos besitos