12 Δεκ 2007

OTAN ΠΕΘΑΝΕ Ο ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ















Όταν πέθανε ο Νάρκισσος, ήρθαν οι Ορειάδες -νύμφες του δάσους- και διαπίστωσαν ότι η λίμνη είχε μετατραπεί από λίμνη γλυκού νερού σε αμφορέα αλμυρών δακρύων.
-Γιατί κλαις; ρώτησαν οι Ορειάδες
-Κλαίω για το Νάρκισσο είπε η λίμνη.
- Δεν παραξενευόμαστε που θρηνείς με τέτοιο τρόπο για το Νάρκισσο, ήταν τόσο όμορφος!
-Ήταν όμορφος ο Νάρκισσος; ρώτησε η λίμνη
-Αυτό ποιος μπορεί να το ξέρει καλύτερα από σένα; απάντησαν οι Ορειάδες, από μας πάντα προσπερνούσε, μα εσένα πάντα σε ζήταγε για να ξαπλώσει πλάι σου, να σε θαυμάζει και να καθρεφτίζει στον καθρέφτη των νερών σου την ομορφιά του.

Η λίμνη έμεινε για λίγο σιωπηλή. Μετά είπε:

- Κλαίω για το Νάρκισσο, αλλά δεν είχα καταλάβει ότι ήταν όμορφος. Κλαίω για το Νάρκισσο γιατί κάθε φορά που έσκυβε στις όχθες μου, εγώ μπορούσα να βλέπω στα βάθη των ματιών του την αντανάκλαση της ίδιας μου της ομορφιάς.

ΟΣΚΑΡ ΓΟΥΑΪΛΝΤ




12 σχόλια:

dazed n' confused είπε...

Πω πω ...

Βλεπω, δεν μπορεις να σταματησεις να με σκεφτεσαι ...

Παλι με ειχες στο μυαλο σου και η ομορφια μου, σου θυμισε τον Ναρκισσο ε ???

;-Ρ

χα χα χα χα χα

Aurangel είπε...

ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ dazed & confused.
ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΝΑRCISO RODRIQUEZ ΠΟΥ ΦΟΡΑΩ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥ.

ΠΑΝΤΩΣ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΕΥΧΗ ΣΟΥ ΣΤΙΣ 12/12,12:12,ΟΧΙ ΤΙΠΟΤ'ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ BRYAN ADAMS.
ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑΝΑΛΑΤΟΣ ΤΥΠΟΣ!!!
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Negma είπε...

A, συνεχίζεται κι από δω βλέπω η ΜπραϊανΑνταμσιάδα...

---------------------------------

Μπουμπού μου,

τι όμορφο που 'ν' τούτο;;;;;

Δεν το ήξερα... Δεν είχε τύχει...

Κλαίω για το Νάρκισσο γιατί κάθε φορά που έσκυβε στις όχθες μου, εγώ μπορούσα να βλέπω στα βάθη των ματιών του την αντανάκλαση της ίδιας μου της ομορφιάς.

Μα δεν έχει ΑΜΕΣΗ σχέση μ' αυτό που προσπαθούσα να πω στο προηγούμενο ποστ μου;;;;;

Αλλά ντάξ'... Ο Όσκαρ το είπε λίιιιγο καλύτερα από μένα!

(Πωπω, δεν έπρεπε να τα δω κοντά - κοντά αυτά τα δύο... Όποτε μού 'ρχεται ξαναγράψω τώρα, θα ακούω τη γνωστή φωνή που πηγάζει από μέσα μας: ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!)

Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Από Μηχανής Θεός είπε...

Todo es producto de una ambición ETERNA..
Sigue lo que te invita y no pierdas nunca tu fe..

Buenas noches!

South Of The River είπε...

Καλημέρα Κων/να μου!
Πολύ όμορφο.

Μήπως η αλήθεια είναι κάπου μεταξύ ελληνικής μυθολογίας και Όσκαρ Ουάιλντ;

Aurangel είπε...

@Negma
Κοριτσάρα μου γλυκεια, έναν άνθρωπο που τον ζεις σχεδόν κάθε μέρα και ξέρεις πως νιώθει, πως εκφράζεται δεν τον συγκρίνεις με κανέναν γιατί απλούστατα έχει άγγιξει την ψυχή σου έτσι απλά, χωρίς πολλά λόγια.
Οπότε καλά κάνεις και ψωνίζεσαι χιχιχι.
Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Χαίρομαι που σου άρεσε.
φιλιά πολλάααααααααααααα

Aurangel είπε...

Querido Αpomixanis Theo,
Bienvenido en mi blog!!!
Queria preguntarte algo importante.
El espanol es el idioma que hablas solamente?
Si es,muchas gracias por tu commentario para el texto que he subido aqui'. Espero que te pasas por aqui para dejar su comentarios interesantes.
Besitos

Aurangel είπε...

@South of the river
Καλημέρα μικρό μου πόνυ!!!
Καλωσήρθες και πάλι.Χάθηκες!!!
Χαίρομαι που το 'χεις αυτή τη φορά και σου άρεσε το κείμενο.
Ο μύθος του ναρκίσσου που πνίγηκε κοιτάζοντας το είδωλό του για μένα Είναι ένα παράδειγμα ότι πρέπει να είμαστε φειδωλοί στις ακραίες αντιδράσεις αν διαπιστώσουμε ότιξεχωρίζουμε σε σύγκριση με άλλους.
Οι άλλοι μπόρουν μόνο να το δούν, να το παρατηρήσουν και να το κρίνουν.
Η καθαρότητα της ψυχής μας αντικατοπτρίζεται στα μάτια μας.
Σαν τον καθρέφτη.
Ας μην κοιταζόμαστε συνεχώς γιατί θα χάσουμε την ουσία της προόδου!!!
Φιλιά πολλά

Από Μηχανής Θεός είπε...

JaJa!!
Ανακαλύπτοντας τις ενδιαφέρουσες σκέψεις σου και παρατηρώντας μια έφεση προς την Ισπανική, απλά σκέφτηκα να σου αφήσω δυο λόγια σε αυτή την όμορφη γλώσσα!
Καλησπέρα!

Aurangel είπε...

Καλησπέρα από μηχανή θεέ
πω πω,για να σε περάσω για Ισπανόφιλο και μάλιστα μυημένο, το'χεις το'χεις!!!
Σε περιμένω εδώ.
Να έρχεσαι!!!
Buenas Noches entonces!!!
Muchos besitos carino

Ανώνυμος είπε...

aurangel...Καλώς σε βρήκα!!
Όμορφα λόγια,όμορφες εικόνες, όμορφοι άνθρωποι.
...γιατί υπάρχουν χιλιάδες τρόποι να ομορφύνεις την όψη σου, αλλά κανένας την ψυχή σου.
" Χρώμμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, μόνο τρόπο να κοιτάνε..."

http//nefelomata.blogspot.com

Aurangel είπε...

Nεφέλη μου,
Καλώς ήρθες στο σπίτι μου.
Χαίρομαι που σου αρέσει όλο το concept αυτού του blog.
και εσύ έχεις όμως όμορφο σπίτι.
Μου άρεσε πολύ πολύ.
Καλές Γιορτές σου εύχομαι με όλη την θεική αφθονία του σύμπαντος.
Φιλάκια κούκλα μου