18 Φεβ 2009

ΟΜΟΙΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΨΥΧΗΣ


Την μοναξιά μου έλουσε η βροχή, και όλως τυχαία βρήκα την σταγόνα σου.

Καμμία σχέση δεν έχει με τις άλλες.
την αγκαλιά μου άνοιξα το υγρό σου χάδι να κρατήσει.

Τίποτα δεν χρειάζεται να πεις,
η φύση μαρτυράει όλα τα μυστικά σου.
Στο φύλλο της καρδιάς μου
Στο χνουδι της ψυχής μου
κρυστάλλινη αναπνοή, έτσι θα παραμείνεις.

Περίμενε ως τις 00:00, το μαγικό, χρυσό ραβδί να μας μεταμορφώσει.
Και να πετάξουμε, κύκνοι λευκοί σε άλλες ανώτερες διαστάσεις.
Εκεί που η αγάπη η αληθινή μόνο σαν σύννεφο, δεν πρόκειται να μοιάσει.
Μα ας μην κοιτάμε τ'αστέρια.
Δεν περιμένουν άλλες ευχές
η λάμψη τους είναι αρκετή,
κοιτώντας τα, όλοι οι άνθρωποι δεν νιώθουνε μόνοι.
Κάτω να μην κοιτάς,
κανένας δεν θα μας αναζητήσει.
Κάθε που το θαύμα της βροχής την ύλη όλη θα λούζει,
οι φίλοι θα μαθαίνουν όμορφες για εμάς ειδήσεις.
Και όταν ένα λευκό φτερό από τον θρόνο του ουρανού θα ξεγλιστράει,
μπορεί κάθε τους σκέψη νοερά, πάνω του ν'ακουμπάει και να μας συναντάει.

7 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Κάτω να μην κοιτάμε..
Θα έρθει από ψηλά να μας γεμίσει τη ζωή..

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλημέρα αγορίνα!
Μου αρέσει που μέσα από την φράση σου ανακάλυψα το κεντρικό νόημα σε αυτό το κείμενο.
Πολλές φορές, όταν νιώθουμε πολύ ευτυχισμένοι, αντί να εστιάσουμε στην σιγμή, κοιτάμε τους γύρω μας για να βρούμε στο βλέμμα τους την αποδοχή που ψάχνουμε και χάνουμε εντελώς την αρχική αίσθηση της χαράς και τη αγαλλίασης.
Αυτό δυστυχώς το είχα υιοθετήσει και από την πλευρά μου!
Από δω και εμπρός, δεν χρειάζεται να κοιτάμε ούτε πίσω. μόνο μπροστά. Στο βλέμμα που μας μαγνητίζει και στην δεδομένη στιγμή.

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
βρε βρε.Να'σαι πάλι.Συνέταιρε, μπορείς να ανεβάσεις καμμιά εξομολόγηση και στο άλλο ιστολόγιο.

Σε αυτήν την αναρτηση κάνω λόγο για τον θεικό έρωτα και την αγάπη γι'αυτό που είναι αλλά εμεις δεν το έχουμε ανακαλύψει ακόμη στο βλέμμα κανενός.

bright Φω είπε...

"Μα ας μην κοιτάμε τ'αστέρια.
Δεν περιμένουν άλλες ευχές"

αγγελουδένια μου, πραγματικά εποίησες!!!!!

την καληνύχτα μου!

Aurangel είπε...

@bright Φω

Καλώς την Φωτεινή μου.Άντε σιδερένια.
Χαίρομαι που σου άρεσε το συγκεκριμένο δίστιχο.
Έτσι συμβαίνει όμως. Όταν κάτι καλό εισέλθει στην ζωή μας, δεν εμπιστευόμαστε την τύχη και περιμένουμε πότε θα μας ξεγελάσει.

Θα τα πούμε αύριο από κοντά.
Άντε να δούμε τί θα γράψουμε λέμε.
Angel kiss

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

"Κάθε που το θαύμα της βροχής την ύλη όλη θα λούζει,
οι φίλοι θα μαθαίνουν όμορφες για εμάς ειδήσεις."

Μου αρέσει αυτός ο στίχος, τον κρατώ!

Καλησπερένια!

Aurangel είπε...

@η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα
Καλησπέρα καλή μου.
Χαίρομαι που σε άγγιξε το συγκεκριμένο χωρίο.
Να περάσεις αξέχαστα αυτό το τριήμερο.
Καλή Σαρακοστή!