26 Ιουν 2009

MICHAEL JACKSON-THE END OF AN ERA



Μας ταξίδεψες με την μουσική και τα τραγούδια σου.


Χορέψαμε ως το φεγγάρι με τα δικά σου βήματα.

Για μια φορά λατρέψαμε, να είμαστε "κακοί".

Μάθαμε μέσα από σένα, το άσπρο και το μαύρο.

Μας ξάφνιασες με τις δικές σου προτιμήσεις.

Ακόμη και η καρδιά κάποτε σε προδίδει....

Εγκαινίασες μια άλλη εποχή, και χάραξες από μόνος σου, το τέλος της.

Φτερωτοί μου άγγελοι,
κρατήστε τον σφιχτά μέσα στα πουπουλένια σας φτερά.

Καλό ταξίδι Βασιλιά των πρώτων μου ακουσμάτων.....




2 σχόλια:

Aurangel είπε...

Μπαίνω και ξαναμπαίνω εδώ, και μη βλέποντας κάποιο σχόλιο τόσες μέρες, ειλικρινά είχα αρχίσει να απορώ.
Έφυγε ένας τέτοιος άνθρωπος-Θρύλος, μουσικός, χορευτής, καλλιτέχνης και δεν υπάρχουν λόγια για να καταθέσει κάποιος εδώ μέσα?
Από την άλλη δικαιλογώ την όλη αυτή σιωπή όλων συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, γιατί η είδηση για τον ξαφνικό θάνατο του Michael Jackson, έπεσε σαν βόμβα!!!!
Ας υποθέσουμε ότι κανένας δεν πρόκειται να σχολιάσει κάτι, οπότε ας μείνει τουλάχιστον κάτι για να πλαισιώσει αυτη την ανάρτηση γιατί το θεωρώ ιεροσυλία να μείνει κενή από σχόλια και εντυπώσεις.

Αρχή της Δεκαετίας 80,που άνοιξα τα μάτια μου στον κόσμο, οι δίσκοι του, Bad και Thriller,υπήρξαν αναμφισβήτητα τα πρώτα μου μουσικά ακούσματα. Αγάπησα την μουσική μέσα από τα τραγούδια του.
Ότι άλλο, πέρα από αυτό το γεγονός, δεν με αφορά και δεν θα έπρεπε άλλωστε.
Είχα πει, ότι θα ξεκινήσω εκπομπή από Σεπτέμβριο.
Άλλαξα όμως γνώμη και θα αφιερώσω μια ολόκληρη ώρα για να τον τιμήσω με το δικό μου τρόπο γιατί μου έδωσε πολλά. Μου προσέφερε τα καλύτερα ερεθίσματα,τα καλύτερα βήματα όταν πρωτοξεκίνησα να χορεύω, και όμορφους στίχους για να εκφράσω τραγουδώντας τους,το παιδί που ήμουν και ένοιωθα.
Εγκαινίασε μια ολόκληρη εποχή και το μόνο που έχω να πω, είναι πως ο Michael Jackson έφερε την αρχή της!!!!Αν και δεν ζει πια ανάμεσα μας, σαν πνοή μέσα από τους στίχους που σιγοτραγουδήσαμε, δεν υπάρχει τέλος! Τώρα και πάλι όλα αρχίζουν. ο θρύλος του θα ζει αιώνια.
Να ζούμε να τον τραγουδάμε.
Πεθαίνει η μουσική? Πως θα πεθάνουν τέτοιοι ερμηνευτές της?

Hfaistiwnas είπε...

Καλό ταξίδι του..