16 Ιουλ 2009

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΖΩΗΣ.....




To video μιας άλλης ζωής.

10 σχόλια:

Aurangel είπε...

Είχα πει, ότι με την προηγούμενη ανάρτηση θα διανύσω όλο το καλοκαίρι μέχρι να επιστρέψω ανανεωμενη με νέες εμπειρίες για να τις μοιραστώ.

όμως βλέποντας αυτό το βίντεο σε ηλεκτρονική διεύθυνση δημοσιευμένο από ημερήσιο τύπο δεν μπορούσα να το προσπεράσω.
κανένας δεν καθορίζει ποια θα είναι η τελευταία μας μέρα.
Το σίγουρο όμως είναι όποιος τρέφει φοβίες περί μετάβασης στον θάνατο, μπορεί ίσως να αλλάξει γνώμη.

Τι συναισθήματα σας προκαλεί το εν λόγω βίντεο?
Μοιραστείτε τα εδώ, μαζί μου!!!

Hfaistiwnas είπε...

Βασικά δεν πολυκατάλαβα τι δείχνει, μια φωτιά προφανώς..
Τι συναισθήματα;
Φόβος.. και αγωνία μην είχε θύματα..
Είναι άτιμη και κουτοπόνηρη η φωτιά..

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλησπέρα καρδιά μου!!!!!
Ένας άγγελος φωτός, παραλαμβάνει μια ψυχή που είναι έτοιμη να "φύγει"!!
Μπαίνει το φως από το παράθυρο να την παραλάβει και την οδηγεί στον ουρανό μαζί της.
Οπότε....

Hfaistiwnas είπε...

Ω Χριστέ μου, τώρα βλέπω ότι η φωτιά μπαίνει και μετά βγαίνει ξανά.. είναι απίστευτο...

Αυτή είναι η διαδικασία άραγε;;;

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Αυτό συμβαίνει τις περισότερες φορές.
Εξαρτάται σε ποιο επίπεδο ενσάρκωσης είναι η ψυχή σου.
Αν είναι στο ανώτερο, το φως θα είναι διάχυτο αν όχι....

Έχω πολλά βιβλία!!!
Διάβασε το, Μέσα από τις πύλες του θανάτου- Dion Fortune

Hfaistiwnas είπε...

:) Οκ! Θα το έχω υπόψη μου! Καλό απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Άγγελε!
Το βίντεο είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Εγώ,ένα άπιστο πλάσμα,θα ήθελα να ήμουν στη θέση αυτού που το τράβηξε (κατά τύχη;).
Ο καθένας θα μπορούσε να δώσει τις δικές του εξηγήσεις για το τι συνέβη εκεί,αλλά δεν θα ήθελα να πάρω θέση.
Προτιμώ γενικά να έχω αγάπη για τη ζωή και να μάχομαι γι'αυτήν-όσο για την εμπειρία του θανάτου:πώς φοβάται κανείς,κάτι που το βιώνει μόνο μια φορά;

Χαιρετώ!

Aurangel είπε...

@Nemo
Welcome here!!!
Σαφώς είναι μόνο μία οπτική της πραγματικότητας.
Το θεμα είναι να πιστεύεις.
Κανένας δεν μπορεί να επιβάλλει την άποψή του.
Όπως και να χει, σ'ευχαριστώ για την προσφώνηση " Άγγελε" και που πέρασες από το σπίτι μου.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ!

Aurangel είπε...

@ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ
Welcome here honey.
ο Θεός Χωράει παντού.
Από το μεγαλείο της Γέννησης, στις πράξεις μας όταν και εφ'όσον περιβάλλονται απ΄Αγάπη και Φως μέχρι να κλείσει ο κύκλος μας σε αυτόν τον πλανήτη.
Σ'ευχαριστώ που πέρασες.
Σου εύχομαι ολόψυχα, να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι.