17 Δεκ 2009

MAKE A WISH......


Όλες αυτές τις μέρες όπου και να είμαι με όποιον και να μιλάω ακούω όλο παράπονα,και δηλώσεις του τύπου "δεν είμαι καλά, είμαι στεναχωρημένος/η, δεν έχω κανέναν στην ζωή μου, είμαι μόνος/η και ούτω καθ'εξής.

Και το ερώτημά μου είναι το εξής:

Γιατί περιμένουμε ένα ερέθισμα να μας χαροποιήσει και δεν ανοίγουμε οι ίδιοι τα φτερά μας προς την ευτυχία, όντας ευγνώμονες για τις προσπάθειές μας;

'Ολα τα παραπάνω,δεν είναι στο χέρι κανενός, μονάχα στο δικό μας!

Σας έχω λοιπόν ένα δώρο που πρέπει να το αξιοποιήσατε μόνοι σας, ο κάθε άνθρωπος για το ανώτερο καλό της δικής του ψυχής και είναι το ακόλουθο:

Λόγω των γιορτινών ημερών που πλησιάζουν έχει ενεργοποιηθεί ένα ενεργειακό άνοιγμα στον ουρανό (πύλη) από σήμερα, 17/12/09-7/1/2010, και περιμένει τις ευχές σου για ένα καλύτερο αύριο.
Γράψε λοιπόν σε ένα φύλλο χαρτί μέχρι και 5 ευχές θετικής έννοιας που να τις επιθυμείς διακαώς και να τις σκέφτεσαι συνέχεια.

-π.χ απολαμβάνω την αφθονία που μου δίνεται σε όλα τα επίπεδα, κ' απολαμβάνω την χαρά, την γαλήνη, την αρμονία, τον έρωτα και την συντροφικότητα με κάθε τρόπο στην ζωή μου και είμαι ευγνώμων για την παρουσία τους-και τοποθέτησε το σε ένα μέρος ιερό για σένα βάζοντας ένα κερί αναμμένο πάνω του (κατά προτίμηση ρεσό)όσο βρίσκεσαι στο χώρο.

Εύχομαι και προσδοκώ, την άμεση υλοποίησή τους.

Αγάπη και φως, να φωλιάζει για πάντα στην καρδιά σας.

18 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Αυτό το νιώθω κι εγώ έντονα.
Ακούω από παντού παράπονα και λέξεις όπως, δεν έιμαι καλά, δεν αντέχω, δεν μπορώ.
Και όλο αυτό με στεναχωρήσει όλο αυτό, χαλάει και την δική μου διάθεση.
Δεν ξέρω τι φταίει στον σημερινό άνθρωπο και νιώθει τόση μοναξιά;
Εύχομαι όμως να βρει γρήγορα τον τρόπο να αλλάξει την ζωή του και να απολαμβάνει τις στιγμές που είναι μοναδικές.

Καλές γιορτές σου εύχομαι και καλές ευχές :))

Hfaistiwnas είπε...

Ενεργειακό άνοιγμα;
Πρώτη φορά ακούω..
Θετικότητα και αισιοδοξία να υπάρχει και σιγά σιγά θα αναπτερωθεί ο καθένας μας..

Kαλές γιορτές να έχουμε!

BUTTERFLY είπε...

Παροτι το ακουω για πρωτη φορα, δεν χανω κατι να το δοκιμασω, ετσι;
Το τραγουδι που διαλεξες υπεροχο, απο τα πιο αγαπημενα μου!
Φιλια!

ifigenia είπε...

λοιπόν για να πρωτοτυπίσω,θα σου πω οτι εγω δεν έχω παράπονα,είμαι χαρούμενη και ευτυχισμένη με τη ζωή μου... εσύ??? τουλάχιστον την συγκεκριμένη περίοδο.ποιός ξέρει μετά... άρα οι δικές μου ευχές εισακούστηκαν προ πολλού, θα πέτυχα διάνα σε ενεργειακό άνοιγμα...χιχι...
τα φιλιά μου.καλημέρα!

Aurangel είπε...

@Σταλαγματιά
Καλημερούδια.
Δυστυχώς με όλα αυτά που γίνονται στην οικονομία και στις σχέσεις πως να μην πέφτεις ψυχολογικά;
Ο καθένας σηκώνει τον δικό του σταυρό και πολλές φορές είναι υπεύθυνος για αυτό που του συμβαίνει.
Από χτες που ανέβασα την συγκεκριμένη ανάρτηση με το άνοιγμα και τα 5 αιτήματα έχει παρει το κινητό μου φωτιά.

και η μεγάλη πλάκα είναι ότι κανείς δεν θέλει να ζητήσει 5 ευχές αλλά λιγότερες από όσες έχουν εξ'αρχής ζητηθεί.
Γιατί:::::διότι έχουμε φτάσει πλέον στο σημείο να νιώθουμε ενοχές για αυτά που ζητάμε ώστε να αλλάξει η ζωή μας.
Μπλοκάρουμε οι ίδιοι τα δώρα και την αφθονία στην ζωή μας!!!
Και όσοι γελάνε και είναι καλά νιώθουν ακριβώς το ίδιο.
Τύψεις!!!!
Ας σπάσουμε αυτό τον κώδικα!!!!
Ας χαμογελάμε, ας κλαίμε από τα γέλια αρχικά για εμάς!!!!
Φιλιά πολλά

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλημέρα καρδιά μου.
Ναι είναι αλήθεια!!!
Συμβαίνει Κάθε χρόνο αυτό το γεγονός!!!!

Δημιούργησε λοιπόν τις καλύτερες συνθήκες για την αφθονία και να μην ξεχνάς ποτέ, να είσαι ευγνώμων για όποιο μικρό ή μεγάλο δώρο,έρχεται στην ζωή σου!
Καλή εκπλήρωση!!!!
καλές γιορτές.

Aurangel είπε...

@BUTTERFLY
Καλωσήρθες και πάλι εδώ.
Και βέβαια να το δοκιμάσεις.
Καλύτερα να μετανιώσεις για ότι έκανες παρά γι'αυτό που δεν έκανες ποτέ.
Εύχομαι και προσδοκώ, την άμεση υλοποίησή τους.
Angel kiss

Aurangel είπε...

@ifigenia
Καλημέρα καρδούλα μου.
Συγχαρητήρια λοιπόν γι'αυτή την προσπάθειά σου.

Είσαι σε πολύ καλό δρόμο.
Κάνε και εσύ την προσπαθειά σου!
Στο σύμπαν δεν υπάρχει τσιγκουνιά αλλα απόλυτη γενναιοδωρία!!!!!!

Προσεχε μόνο τί δηλώνεις γιατί είναι και καθρέφτης.
ότι ζήτησες θα λάβεις.
φιλια πολλά
Καλές γιορτές.

mahler76 είπε...

πές τα!!! Πολύ γκρίνια βρε παιδί μου από παντού.

thumbelina είπε...

Aν και δεν έχω ξανακούσει για το ενεργειακό άνοιγμα, βρίσκω πολύ σωστές τις προτάσεις σου,
αισιοδοξία, ελπίδα και θετικές σκέψεις μόνο καλά αποτελέσματα μπορεί να φέρουν...
Καλές γιορτές γεμάτες αγάπη και χαρά εύχομαι!
φιλιά

AlexStre είπε...

όμορφη πρόταση! θα το δοκιμάσω και πιστεύω πως θα πετύχει!

καλά χριστούγεννα!

Cassiel είπε...

To νιωθω αυτο το ανοιγμα...χμμ 5 ευχες?? Μονο 5?? Υπαρχουν τοσα πραγματα που πρεπει να κανουμε αγγελακι!! Χαρουμενες Γιορτες να εχεις!!! Πανεμορφο τραγουδι!! Να'σαι καλα, χρειαζομαστε πιο πολυ φως!!!

Aurangel είπε...

@mahler76
Καλημερούδια και χρόνια πολλά.
Μπορούμε τα πάντα να αλλάξουμε,να θυμάσαι.
Αρκεί να ξέρουμε τί εκπέμπουμε!Να είμαστε απόλυτα συνειδητοί σε αυτό.
Γιατί ο άλλος είναι ο καθρέφτης μας και με κάποιο τρόπο,θέλει να μας το υπενθυμίσει.
Καλή χρονιά να έχουμε.

Aurangel είπε...

@thumbelina
Καλησπέρα καρδιά μου.
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Να είσαι απόλυτα συνειδητή σε αυτό που ζητάς για να δεις να υλοποιείται.
Να έχεις μια υπέροχη,αρμονική και μοναδική χρονιά.

Aurangel είπε...

@stolenblood
Καλησπέρα καρδιά μου.
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Μια δοκιμή θα σε πείσει.
Όλα θα πάνε πολύ καλά.
Να θυμάσαι να είσαι απόλυτα γενναιόδωρος όχι μόνο σε αυτά που θέλεις αλλά και σε αυτά που κατ'επέκταση ζητάς.
Καλή χρονιά καρδιά μου.

Aurangel είπε...

@Cassiel
καλησπέρες Χριστουγεννιάτικες.
Το ότι το νιώθεις το ενεργειακό άνογμα, σημαίνει ότι είσαι απόλυτα συνειδητός και εναρμονισμένοςμε το κανάλι επικοινωνίας σου στις ανώτερες διαστάσεις.
Ζήτα 6 λοιπόν.
όσο εσύ είσαι γενναιόδωρος σ αυτά που ζητάς,τόσο θα είναι και τό σύμπαν προς τα εσένα.
καλή υλοποίηση.
Καλή χρονιά.

Negma είπε...

Καλή χρονιά, Αγγελάκι μου, κι εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλα όσα ζήτησες αυτές τις μέρες, κι άλλα τόσα!!!

Φιλιάααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Aurangel είπε...

@ Negma
Χρόνιαααααααααααααα πολλάααααααααααααα μωράκι μου,με υγεια,αγάπη,χαρα και υλοποιήση όσων επιθυμείς και ονειρεύεσαι!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
Όλοψυχα,καλή χρονιά!!!