23 Ιαν 2008

MIA ΥΠΟΣΧΕΣΗ, ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ















«Θα πω μια ιστορία για δύο σαμουράι που ζούσαν πριν από πολλούς αιώνες. Αυτοί οι δύο σαμουράι ήταν πολύ καλοί φίλοι, αλλά μια μέρα ήρθε μια διαταγή του κύριού τους που τους έστελνε σε 2 διαφορετικές περιοχές, και έτσι θα χώριζαν.

Ήξεραν ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να ξαναϊδωθούν και στενοχωρήθηκαν πάρα πολύ που δεν θα ήταν πια μαζί. Έκαναν λοιπόν μια συμφωνία, για να κρατήσουν την φιλία τους. Συμφώνησαν να ξαναβρεθούν μετά από ένα χρόνο ακριβώς, στο ίδιο μέρος, την ίδια ώρα. Και μετά χώρισαν.

Δούλεψαν σκληρά και ο χρόνος κύλησε γρήγορα. Ο ένας από τους σαμουράι πήγε στο μέρος που είχαν συμφωνήσει για την συνάντηση, αλλά ο άλλος δεν ήταν εκεί. Περίμενε λίγη ώρα και άρχισε να ανησυχεί. Τι να συμβαίνει άραγε? Ο φίλος του είχε ξεχάσει την υπόσχεσή του; Όμως μετά από μερικά λεπτά αγωνιώδους αναμονής, ακουστήκαν χτυπήματα στην πόρτα. Άνοιξε, και αντίκρισε τον φίλο του.

Το πρόσωπό του ήταν πολύ χλωμό. Μιλώντας βιαστικά και σχεδόν ακατάληπτα, ζήτησε συγνώμη και είπε διάφορες δικαιολογίες, εξηγώντας ότι του είχε σταθεί αδύνατο να φτάσει εκεί στην ώρα του.

Συνέχισε να ζητάει συγνώμη, και είπε ότι είχε ακόμη πολλά να κάνει και απολογήθηκε πως γι’αυτό δεν μπορούσε να μείνει για πολύ. Έδειχνε ότι δεν ένιωθε πολύ καλά και ομολόγησε στον φίλο του ότι δεν μπορούσε να του αποκαλύψει τον λόγο για τον οποίο έπρεπε να φύγει τόσο γρήγορα, επαναλαμβάνοντας τού ότι έπρεπε να φύγει. Ζήτησε ξανά συγνώμη για την μικρή διάρκεια της επίσκεψής του, εξηγώντας ότι είχε θελήσει να μείνει πιστός στην υπόσχεση που είχε δώσει στον φίλο του, και γι’αυτό είχε έρθει αλλά μόνο για λίγα λεπτά. Και λέγοντας αυτά, έφυγε.

Ο πρώτος σαμουράι ήταν πολύ απογοητευμένος και γύρισε μόνος στο σπίτι του.

Μετά από μια εβδομάδα έλαβε ένα γράμμα από τον φίλο του, που έλεγε:

'Θέλω να σε παρακαλέσω να με συγχωρέσεις. Τον τελευταίο καιρό δούλευα πάρα πολύ σκληρά, τόσο που είχα χάσει τελείως την αίσθηση του χρόνου. Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ξαφνικά πως είχε έρθει η μέρα που είχαμε συμφωνήσει να συναντηθούμε, για να ανανεώσουμε την φιλία μας. Η απόσταση, όμως, ανάμεσα στο μέρος συνάντησής μας και στον τόπο όπου δουλεύω, είναι το λιγότερο 3 ημέρες. Ήταν σίγουρο ότι θα καθυστερούσα.

Μου είχανε πει ότι το πνεύμα ταξιδεύει πιο γρήγορα από το σώμα και γι’αυτό σκότωσα το σώμα μου. Έτσι ελπίζω να φτάσω στο ραντεβού μας εγκαίρως, και να σε συναντήσω όπως σου είχα υποσχεθεί' ».

O Αόρατος Ηθοποιός

Γιόσι Όιντα


Αφιερωμένο στην φίλη μου Στέλλα, που είναι πάντα συνεπής στα θέλω αλλά και στις υποσχέσεις της.

17 σχόλια:

Negma είπε...

Θα τα μπήξω, δεν την παλεύω...

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου aurangel....
τι όμορφη ιστορία ήταν αυτή που μας χάρισες...Πόσο τρυφερή!!!
Και τι σημαντικό το μύνημα που μας στέλνεις !!!
Άραγε υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που θα έδιναν τη ζωή τους για το φίλο? Αν υπάρχουν... προσκυνώ το μεγαλείο της ψυχής τους. Και πόσο επίκαιρα-παράτερα, συγκρούεται με τα γεγονότα που ζούμε στις μέρες μας!!
Πήρα το θάρρος και στην απάντηση του σχολίου που άφησες στην ανάρτηση μου, σε προσκαλώ στο blogoπαίγνιο της αλυσιδοτής ποίησης. Εξηγώ τους λόγους που δεν το έκανα νωρίτερα. Όποια απόφαση σου, είναι απολύτως κατανοητή και σεβαστή.
Κι ένα μικρό σχόλιο για τη Negma.
Είσαι πολύ τυχερή που έχεις μια τέτοια φίλη... είναι πολύ τυχερή που έχει εσένα!!!!
Φιλί γλυκό στην εμπνευσμένη δημιουργό της υπέροχης αυτής ιστορίας και στη μούσα της.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Όμορφη ιστορία.... :))
Την καλησπέρα μου!

dazed n' confused είπε...

Ξερω οτι δεν ειναι σωστο να απαντουν επισκεπτες σε σχολια αλλων επισκεπτων, αλλα καλη μου Aurangel, αυτο ειναι κατι που εκανες κι εσυ σε αλλο ιστολογιο ...

Παιρνω κι εγω, λοιπον, το θαρρος να δωσω μια απαντηση στο σχολιο της Νεφελης, λιγο πιο πανω ...

Αγαπητη Νεφελη :

Δεν ξερω να σου πω με σιγουρια, αν υπαρχουν ανθρωποι που θα εδιναν την ζωη τους για εναν φιλο ...

Μπορω να σου πω ομως με απολυτη βεβαιοτητα, οτι υπαρχουν ανθρωποι που οι πραξεις τους για εναν φιλο, φανερωνουν το απεραντο μεγαλειο της ψυχης τους ...

Ουσιαστικα, ενος τετοιου ανθρωπου το ιστολογιο διαβαζεις αυτη την στιγμη ...





Αγαπημενη μου Φ Ι Λ Η Aurangel ...

Σ' Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω

(για ακομα μια φορα ...)

Sogian είπε...

Ήμουν σίγουρος ότι εσύ μόνο ιστορίες που αγγίζουν το πετσί μας, 8α μπορούσες να γράψεις...

Απλώς καταπληκτικό το κείμενο, Κωνσταντινούλα μου!

Και γίνεται λίγο καλύτερο από τη στιγμή που μαθαίνουμε ποιος υπήρξε η έμπνευσή σου. Σου εύχομαι να είστε πάντα κοντά και πάντα αγαπημένες...

Καλημέρα!

Negma είπε...

Μα τι θέλω και ξαναμπαίνω...

Πάλι θα τα μπήξω...

Ουφ!!!!!

Μάλλον πρέπει να μπω κάποια στιγμή από αλλού, όχι από τη δουλειά, γιατί έχω γίνει ρόμπα...

Aurangel είπε...

@Negma
Kαλημέρα κοριτσάρα μου.
Όπως διάβαζα το κείμενο, μου ήρθε αυτόματα στο μυαλό η εικόνα σου, η φιλία μας(αν και σε ξέρω τόσο λίγο)που έχει πολύ μέλλον ακόμη.
Δεν μπορούσα να μην στο αφιέρωσω λοιπόν.
Και είναι μόνο η αρχή....
Έπονται και άλλες.
Ας είσαι μόνο καλά εσύ...
Σ'αγαπώ πολύ!!!
Σκούπισε τα δάκρυά σου καλή μου.

@Νεφέλη
Κοριτσάρα μου πραγματικά χαίρομαι που σε άγγιξε η ιστορία αυτή.
Σημαίνει ότι έχεις τέτοια δείγματα στην ψυχή σου.
Εύχομαι σύντομα να βρείς φίλους που να σου αξίζουν και να τους αξίζεις.
Και να ξέρουν κάθε στιγμή ότι το ίδιο θα έκανες και εσύ(εννοείται και εκείνοι με την σειρά τους).
Είμαι πολύ τυχερή γιατί μέσα στο 2007 γνώρισα πολλούς ανθρώπους, που με έκαναν να αισθανθώ τί σημαίνει φιλία.
(βλέπε Negma,Dazed & Confused,South of the river k.a).
Μην στεναχωριέσαι γι'αυτούς που φεύγουν από την ζωή σου για ασήμαντους λόγους.Ο θεούλης, θα σου φέρει άλλους καλύτερους!!!!
Να το θυμάσαι αυτό.
Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!
θα το δεις αναρτημένο το ποιητικό μου παραλλήρημα.
φιλιά πολλά

@ανεμοσκορπίσματα
Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στην αγγελική μου στέγη!!!
Ελπίζω να σου άρεσε πραγματικά η ανάρτησή μου!!!
Έπονται περισσότερες και καλύτερες!!!
Να περνάς λοιπόν για βόλτα.
φιλιά και καλό Σαβ/κο.

@Dazed & Confused
Γιωργάκη μου γλυκέ,
σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Βλέπω, είσαι συχνός επισκέπτης στο blog του αγαπημένου μου Πάνου Χρυσοστόμου(δες Airwaves).Εκεί δείχνω τον κακό μου εαυτό....
Με συγκίνησες πολύ.
Να ξέρεις ότι στο πρόσωπό σου, βρήκα ένα πολύ καλό φίλο.
Θα έκανα και ακόμα περισσότερα για σένα.
Αν η Μαργαρίτα έβρισκε κάτι περισσότερο σε σένα...δεν θα είχα πρόβλημα να γίνει το δικό σου όνειρο πραγματικότητα.
Ευχαριστώ πολύ και πάλι.
ήταν πολύ όμορφο όλο το κλιμα στο δεύτερο σήμερα.
Ελπίζω του χρόνου να κάνουμε μεγαλύτερη έκπληξη, είναι πολύ γλυκιά άλλωστε.
Φιλιά πολλά.
Τα αισθήματα είναι αμοιβαία....

@Πρόσωπο
Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια.
Θα προσπαθήσω πάντα να εμπνέομαι από τέτοιους γλυκούς ανθρώπους σαν έσενα, για να είναι οι ανάρτησεις; πιο αληθινές και πιο συγκινητικές ακόμη.
Ευχαριστώ που πέρασες.
φιλιά πολλά
@ Ξανά μανά Negma
Με το να είσαι αληθινή και να συγκινείσαι, δεν ξεφτιλίζεσαι.
Το αντίθετο να τρέμεις.
Μην μιλάς έτσι για την φίλη μου.
Σ'ευχαριστώ πολύ για ότι έχεις κάνει για μένα.
φιλούρες μωβίστικες(τώρα μου ήρθε αυτό, θα στο λέω συχνά).

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ(ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΗΜΕΡΑ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΑΠ'ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ, ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΜΟΝΟ Η ΧΑΡΑ, ΚΑΙ ΤΙΠΟΤ'ΑΛΛΟ).

ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΓΙΟΡΤΗ!!!

Aurangel είπε...

@Ένα πρόσωπο
Γιαννάκη μου, καλορίζικο το ιστολόγιό σου!!!
Εύχομαι να έχεις πάντα έμπνευση και να την εκφράζεις όλη εκει.
Τόσο πολύ,ώστε να είσαι "το πρόσωπο" και όχι απλά ένα πρόσωπο.
φιλιά πολλά και πάλι.
Κάλο Σ/Κ

dazed n' confused είπε...

Ειδες Κωνσταντινουλα μου που ο,τι σου εγραψα ηταν αληθεια και οχι compliment ?

Ακομα και η απαντηση σου το επιβεβαιωνει ...

Οποιοσδηποτε αλλος σε ενα τετοιο ενδεχομενο δεν θα ελεγε "δεν θα είχα πρόβλημα να γίνει το δικό σου όνειρο πραγματικότητα" αλλα "γιατι αυτος ο παλιο......ς και οχι εγω" ... ;-D

Ακομα κι εδω εβγαλες ολη την ομορφια που κρυβεις μεσα σου ...

Σ'ευχαριστω και παλι ...

Φιλακια !!!
Πολλα πολλα πολλα !!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,
μπήκα βιαστικά, μετά απο ένα "τρεχάτο" Σ.Κ. να δω αν αποδέχτηκες την πρόσκληση που σου έκανα και χάρηκα τόσο!!!!!
Είμαι σίγουρη ότι θα την αξιοποιήσεις κατά πως της πρέπει.
Διάβασα το σχόλιο του "dazed & confused" και θα ήθελα να του πω, πως είναι πολύ έυκολο κάποιος να διακρίνει την ποιότητα του χαρακτήρα της aurangel εδώ μέσα. Είναι πολύ εύκολο, με μια ματιά, να καταλάβει,τις ευαισθησίες που κρύβει η καρδούλα της.Το πρώτο πράγμα που νιώθεις όταν την "διαβάζεις", είναι η θετική της ενέργεια!!!
Μιλάμε όμως για την φιλία.Και επειδή είναι κάτι που το κουβαλάω πάνω μου, σαν δεύτερο δέρμα, για πολλά χρόνια, επέτρεψε μου, όταν το διακρίνω να το χειροκροτώ.
Ευτυχώς ανήκω σ' εκείνους, που γνωρίζουν την ακριβή έννοια του όρου.Σ' εκείνους που ο ΧΡΟΝΟς, απέδειξε τον πραγματικό φίλο και δοξάζω το Θεό που τους έχω, (επιμένω να επαναλαμβάνω,πολλά χρόνια μετά),στη ζωή μου και να μετρώ μαζί τους αναμνήσεις.
Και ακριβώς επειδή γνωρίζω, μπορώ και να δω.Είδα λοιπόν την αλήθεια, ανάμεσα στην aurangel και την Negma
και την επισήμανα.
Τελικά,υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που δίνουν τη ζωή τους για έναν φίλο?
Αν το μάθεις, πες και σε μένα... όλα τα υπόλοιπα, τα γνωρίζω.
Φιλί γλυκό

Aurangel είπε...

@Dazed & Confused and Nefeli
Σας ευχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου για τα τόσα καλά λογια σας.
Το blog με χαρακτηρίζει απόλυτα.
Το όνομα Aurangel εκπορεύτηκε από σύμβολο του Reiki για εξισορρόπηση θετικής ενέργειας, για προστασία της αύρας.
Συνήθως αυτή η ενέργεια, είναι ταυτόσιμη με ανθρώπους που θέλουν να δίνουν.
Είναι άτοπο να την έχεις και να την κρατάς για τον εαυτό σου.
Όμοιως, έχει επηρεαστεί όλη η κοσμοθεωρία στις επιλογές και στον χαρακτήρα μου.
φιλιά πολλά

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Έτοιμη η εγγραφή που αφορά το μπλογκοπαίχνιδο! :))

Sogian είπε...

Καλημέρα, κοριτσάκι... Θέλω να σε ενημερώσω ότι έλαβα το mail σου και χάρηκα πολύ. Είμαι ήδη σε διαδικασία σκέψης και δημιουργίας των ερωτήσεων και σύντομα θα λάβεις το εν λόγω mail. Τουτ' έστιν... έχεις την πρωτιά!!! Φιλάκια πολλά!

Aurangel είπε...

@Anemoskorpismata & ena proswpo
Perimenw ta kalytera.
Eyxaristw poly
filia polla

Ανώνυμος είπε...

ειδα το ποστ απο παραπομπη...
απο την στελλα...
και μαρεσε τοοοοοοοοοοοΣοοοοοοοοοο πολυ...
πολυ συγκηνιτικη ιστορια...πολυ γλυκια...

Aurangel είπε...

@IN THE SKY
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΔΩ, ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ.
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ