10 Φεβ 2010

THE SECOND YOU SLEEP....



Μικρή σαν ήμουν σκεφτόμουν ότι αν κάποια στιγμή αλλάζε γνώμη για την ζωή μου ο δημιουργός της,θα ήμουν πολύ τυχερή αν με έπαιρνε κρυφά κοντά του και αθόρυβα την ώρα που κοιμόμουν ανάμεσα σε όνειρα που ζούσα και κάποτε,κάπου κοντά στο αύριο θα επένδυα...
Μέχρι να έρθει εκείνη η απροσδόκητη στιγμή που οι εχθροί μου θα την γεύονται και οι φίλοι μου τόσο θα την λαχταρούν, θα φυλάω το σταυρουδάκι που κάποτε μου έδωσες σαν δώρο και τώρα κρεμιέται απ'τον λαιμό μου, και θα προσεύχομαι να είσαι καλά,εκεί ψηλά στον ουρανό σου,και να είναι η ψυχή σου οδηγός στα επόμενα όνειρά μου...

Just tears about your loss just smiles about your memory!!!


Καλό Ταξίδι Δήμητρα....

8 σχόλια:

..αγγελόσκονη.. είπε...

ένας άγγελος παραπάνω απ'οτι κατάλαβα...μια αγκαλιά απο μένα για σένα!!να είναι καλά όπου κι αν είναι και να προσέχει όσους την αγαπάτε!!

BUTTERFLY είπε...

Καλο της ταξιδι, μεχρι την ανταμωση...

Aurangel είπε...

@..αγγελoσκονη
καλημέρα καλή μου.Έχεις δίκιο ψυχή μου.Άλλος ένας άγγελος προστέθηκε στις πύλες του παραδείσου και μας κοιτάει από ψηλά.
Σ'ευχαριστώ που πέρασες.

Aurangel είπε...

@BUTTERFLY
Καλή σου μέρα καρδιά μου!
Σ'ευχαριστώ που πέρασες.
Να'σαι πάντα καλα!

Ο Αλχημιστης είπε...

Ειναι σκληρο να χανεις ανθρωπους που αγαπας. Σιχαινομαι τις παρηγοριες σε καποιον που εχασε κατι που αγαπουσε. Αλλα εν τελει συνειδητοποιησα οτι οι ομορφες στιγμες μαζι με τους αγαπημενους μας ειναι αυτες που αξιζουν, αυτα που ζησαμε και μοιραστηκαμε.

Αυριο ειναι Πεμπτη και θα περιμενω να σε ακουσω στο ραδιοφωνο για πρωτη φορα! :)

Aurangel είπε...

@Ο Αλχημιστης
Καλή σου μέρα.Σ'ευχαριστώ που πέρασες από δω καρδιά μου.
Το μέγεθος της απώλειας για τον καθένα μας είναι προσωπική υπόθεση.
Πιστεύουμε πως δεν θα το ξεπεράσουμε ποτέ και όμως τα καταφέρνουμε και άλλοτε που θωρακίζουμε τον εαυτό μας για να μην μας αγγίξει ένα θλιβερό γεγονός,πάντοτε ευαισθητοποιούμαστε!!!
Όσο για την εκπομπή μου απόψε,θα σε περιμένω!!!
Angel kiss

Nina είπε...

Εχασα κι εγω καποια που αγαπουσα και λογω των συνθηκων δεν θα μπορούσα ποτέ να τη συναντησω..ας ειναι ελαφρυ το χώμα που σκεπάζει όσους αγαπάμε...

Aurangel είπε...

Συλλυπητήρια καλή μου.
Να θυμάσαι ότι ο θάνατος δεν είναι το τέλος.Είναι μια νέα αρχή,ένα άλλο επίπεδο πνευματικής συνειδητότητας.

Η ψυχή παραμένει αιώνια.
Η αγάπη δεν σβήνει για έναν άνθρωπο που αγαπούσες όπως και εκείνος εσένα.
Σε κάθε θάνατο,φθείρεται,πεθαίνει απλά το σώμα.
Να ζεις να την θυμάσαι καλή μου!