2 Φεβ 2010

THE TIME CIRCLE


Ο χρόνος είναι κύκλος.Έχει φως!Σε μια μέρα λάμπει,σε μια νύχτα σβήνει!θα δούμε μαζί μια ανατολή, μαζί θα κλάψουμε δίπλα σε ένα ηλιοβασίλεμα.Το πρώτο και το τελευταίο της ζωής μας!!!
Σε αυτόν τον κύκλο της ζωής
γεννήθηκες Δεκέμβρη,καμμία άλλη εποχή με άλλην αγάπη δεν θα ευχαριστηθείς!Αιώνια άνοιξη από πολύχρωμα λουλούδια,υάκινθους,κυκλάμινα,φτερωτές,ανέμελες διαθέσεις.Η δική σου η καρδιά πάντα θα ζει στο κρύο,μονίμως θα παγώνει!
Αυτό θα νοσταλγώ αφού γεννήθηκα τον Μάϊο!!!Αιώνιες καταιγίδες πάθους δίπλα από το κορμί σου!
Ένα από τα όνειρά μας αντέχει η αυγή,μία γέννηση,έναν θάνατο ανάμεσα σε μία αναπνοή!!!

Βασισμένο στο βιβλίο Τα όνειρα του Αίνσταιν της Alan Lightman

16 σχόλια:

Εγώ όταν (δεν) είμαι εγώ είπε...

Είναι αστείο το πόση ομορφιά έχει η μελαγχολία. Η μελαγχολία η ελεύθερη, όμως, η αβίαστη, η ευχάριστη ή και ρομαντική. Γιατί πολύ λίγο απέχει η μελαγχολία από τη μανιοκατάθλιψη και πολλοί είναι(ή καλύτερα είμαστε) εκείνοι που περνάνε τα όρια και επιδιώκουν τη συνεχή μελαγχολία, με το ζόρι, ώσπου αυτή γίνεται συνήθεια και βάρος και ξάφνου χάνει την ομορφιά της.
Πόσο όμορφο είναι το θέαμα της καταιγίδας στην αγκαλιά του Δεκέμβρη ε;

Aurangel είπε...

Σύμφωνα με την θεωρία της σχετικότητας του Αινστάιν η αντίληψη του χρόνου από το ημερολόγιο στον τοίχο μας, την λογική και την αντίληψη έχει άλλη υπόσταση!
Για μένα,μοιάζει κυκλικός!360μοίρες εναλλαγής παλιών καταστάσεων σε εξέλιξη!
ότι συνέβη,θα ξανασυμβεί!Κανείς δεν γλυτώνει από την κυκλική,μοιραία πορεία των καταατάσεων τις ζωής του!!!
Ο κύκλος δεν τετραγωνίζεται!!!
Οι ευκαιρίες,τα λάθη, τα μαθήματα,οι οφειλές, τα πάθη, η χαρά,η αλήθεια, το ψέμα, η λύπη θα ξαναέρθουν!Η ροή των πραγμάτων αλλάζει ρότα!!!
Άραγε τί να ευχηθώ;
Δίκαιη πραγμάτωση όλων των καταστάσεων της ζωής μας ή έτσι απλά ο κύκλος μας να κλείσει!!!
Ελπίζω να μπορέστε να διαβάσετε αυτό το βιβλίο:
Τα όνειρα του Αίνσταιν της Alan Lightman

Είναι εκπληκτικό!!!

Hfaistiwnas είπε...

Μακάρι αυτός ο κύκλος να μην φώτιζε μόνους μας..

Aurangel είπε...

@Εγώ όταν (δεν) είμαι εγώ

Γράφαμε παράλληλα ε;
Καρδιά μου,καλωσήρθες εδώ!!!
μου άρεσε πολύ το σχόλιό σου!!!
Θεωρώ ότι αυτή ανάρτηση,όπως και το θέμα του εν λόγω βιβλίου,προκαλεί απίστευτα συμεράσματα.Τίποτα δεν είναι λάθος,γιατί ο καθένας για τον χρόνο,έχει διαφορετική αντίληψη!
Είσαι πολύ γλυκιά!
Μου αρέσουν πολύ οι καταιγίδες μέσα στην αγκαλιά του Δεκέμβρη!!
Εκεί μέσα ανθίζει η ζωή μου!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες.
Φιλιά γλυκά

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλωσήρθες καλό μου!
Καλά δεν το πιστεύω αυτό που γίνεται σήμερα!Έγραφα παράλληλα με δύο άτομα!!

Είναι το θέμα της ανάρτησης τέτοιο που τρελλαίνεσαι με αυτά που προκύπτουν ενδιαμεσα!
Το θέμα δεν είναι αυτό,αλλά το τί προλαβαίνει κάποιος να ζήσει αν υποθέσουμε ότι η ζωή διαρκεί στην ουσία μία χρονιά κατά την περιστροφή της Γης γύρω από τον εαυτό της για μία φορά ή μια μέρα,την περιστροφή του ήλιου γύρω από την Γη!Η εναλλαγή από το φως στο σκοτάδι και από το σκοτάδι στο Φως!Ανάμεσα σε αυτές τις χρονικές στιγμές τί προλαβαίνεις να ζήσεις!
Αυτή είναι και η ουσία άλλωστε!!!
Αν διαβάζεις βιβλία,πρέπει να αποκτησεις οπωσδήποτε αυτό που διαβάζω τώρα,από το θέμα της ανάρτησης!!!
Τα όνειρα του Αινστάιν!
Είναι μαγευτικό.
φιλιά πολλά!!!!

thumbelina είπε...

Πόσο σχετική είναι η έννοια του χρόνου για τον καθέναν μας, ο χρόνος είναι παρελθόν, παρον, μέλλον, τι θα γινόταν άραγε αν κυλούσε πιο αργά, ή πιο γρήγορα, πόσο διαφορετικές θα ήταν οι επιλογές μας, η ζωές μας?
φιλιά, καλό μήνα!!!

τα τραγούδια είναι υπέροχα!!!

thumbelina είπε...

οι ζωές μας, ήθελα να γράψω

BUTTERFLY είπε...

Πραγματι κυκλος ειναι, που γεμιζει απο τις στιγμες που ζουμε και τα συναισθηματα που βιωνουμε. Το ποσο μικρος η μεγαλος θα ειναι δεν το ξερουμε, ουτε ποσο θα μενει στο φως η στο σκοταδι...αλλα τελικα αυτο που αξιζει ειναι το φως και το σκοταδι μας να τα ζουμε στο επακρο..

Aurangel είπε...

@thumbelina
Καλώς το κοριτσάκι μου!!
Να σου πω ένα μυστικό;
Ο χρόνος δεν υπάρχει!!!Παρελθόν,παρόν,μέλλον,όλα είναι 1!!!Τα πάντα είναι υποκειμενικά!!!Όλα υπόκεινται στην δική σου αισθητική!!!

Υ.Γ καρδιά μου,μην αγχώνεσαι για ορθογραφικά λάθη!!!Σε ιστολόγιο ψυχής δεν υπάρχει κριτική για κανέναν!!!
Φιλιά πολλά!!

Aurangel είπε...

@BUTTERFLY
Καλημέρα καρδούλα μου.
Καλώς σε βρήκα πάλι εδώ!!!
Ο χρόνος,παίρνει το σχήμα που θες!Κύκλος (επανάληψη πολλών γεγονότων),ευθεία γραμμή(Παρελθόν,παρόν,μέλλον,όλα είναι 1),τετράγωνο(λογική)

Εμείς δίνουμε αξία,σε ότι μας συμβαίνει!!!
Αν θα έχει ροή,χώρο και σχήμα,εξέλιξη ή διακοπή όλα από εμάς ξεκινάνε και εκεί καταλήγουν.
Απλά μόνο παρατήτησε πως κυλάει όταν δεν του δίνεις σημασία και πως σέρνονται τα δευτερόλεπτα όταν περιμένεις να περάσει!!
Κοιτάμε τα γεγονότα με πιο αληθινή και διορατική ματιά!!!

Negma είπε...

Κύκλος...

Γι' αυτό πολλές φορές δυσκολευόμαστε να διακρίνουμε που/ποιο είναι το τέλος και που/ποια είναι η αρχή.

Αυτό άλλες φορές είναι καλό και άλλες όχι...

Φιλιά πολλά, αγγελάκι μου!!!

Nina είπε...

αχ έλιωσα...εγώ δεν ξέρω το σχήμα, αλλά θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι κύκλος...τουλάχιστον εμένα μου ανοίγει προοπτικές που ποτέ δεν θα φανταζόμουν και δεν μπορώ να τις παραλληλίσω με τις δεδομένες προσλαμβανουσες μου..μάλλον θα μάθω στο τελευταίο ηλιοβασίλεμα...

(μετακόμισα btw :) )

Aurangel είπε...

@Negma
Καλώς την αστερένια μου!
Τί κάνεις καρδούλα μου γλυκιά;
Από την στιγμή που διάβασα αυτό το βιβλίο(σσ τα όνειρα του Αινστάιν)έχουν ανατραπεί όλες μου οι ισορροπίες!

Τί να πω;
Πάντως πρεσβεύω ότι είναι πάντα για καλό!!!
Ότι επαναλαμβάνεται μέσα στις ζωές μας σημαίνει πως χρειάζεται ολοκλήρωση!!!
Φιλιά γλυκάάάάάάά κοριτσάκι μου!!
Να είσαι πάντα καλά!!!

Aurangel είπε...

@Nina
Καλώς το κοριτσάκι μου!!!
Το σχήμα του χωροχρόνου υπ΄κεινται στην αίσθηση του καθενός μας!!!
Ο χρόνος είναι όπως τον αισθάνεσαι!!
Αν κρατούσε όλη μας η ζωή έστω και μία μέρα,θα είχαμε να εντικρύσουμε μία μονάχα ανατολή και μία μονάχα δύση!!!
Το θέμα είναι, τί προκύπτει ενδιάμεσα!!!
φιλιά πολλά καρδιά μου

Ανώνυμος είπε...

Κύκλος είναι, κύκλους μας κάνει. Στην ίδια, απάτητη, διαδρομή.
Στα ίδια μέρη, ξανά και ξανά…

Aurangel είπε...

@sterianizali
Welcome here for first time!!!
Ο κύκλος του κάρμα θα έλεγα σε πιο απλοική μορφή!
Τα πάντα επαναλαμβάνονται!
Η μαγεία υπόκεινται στο να μην γνωρίζουμε τί επαναλαμβάνεται και τί μένει στάσιμο!

Δεν είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον;
Σου εύχομαι ένα υπέροχο σαβ/κο!!!!
Φιλιά πολλά!!!