14 Φεβ 2011

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ(ΑΝΤΙ ΓΙΑ Σ'ΑΓΑΠΑΩ)


Ζευγάρια χειλιών που θέλουν να εκφράσουν μία αλήθεια χωρίς να αρθρώσουν απαραίτητα την λέξη σ' αγαπάω, επί της ουσίας διάλεξαν τον παρακάτω τρόπο, εκφράζοντας το και απόλυτα να το εννοούν, με αφορμή εσένα που ξυπνάς όλα τα θαύματα μέσα στην ζωή μου...


Νιώθω αγάπη για σένα,γιατί κάθε που τον ουρανό κοιτάζω,νιώθω το μπλε του βυθού από το βλέμμα σου να με αντικρίζει.Έτσι ενώνεις δύο κόσμους μέσα μου, να με αφοπλίζουν,να μου δίνουν φτερά και να με απογειώνουν,να ανέβω κοντά σου .
Όταν συμβαίνει κάτι,οτιδήποτε μέσα στην κλεψύδρα της άμμου του χρόνου,την κάθε στιγμή που με απαρτίζει,μόνο μαζί σου θέλω να το μοιραστώ.
Με κάνεις να θέλω να γίνομαι καλύτερη.
Ήρθες στην ζωή μου και την άλλαξες, δανείζοντας μου από την ένωση μαζί σου,μία καρδιά πιο ολοκληρωμένη να χωράει και άλλη αγάπη,πάθος,λαχτάρα,συνειδητοποίηση και έρωτα...
Κάθε σου σκέψη,γίνεται άρωμα από την  αύρα σου και με ζεστασιά και απλότητα,την ύπαρξή μου πλαισιώνει,της δίνει ζωή και νόημα να αναδυθεί στον κόσμο που μας ήθελε μαζί.
Τα όνειρα μου είναι πιο έντονα και διαισθητικά  όταν κοιμάμαι δίπλα στο μαξιλάρι σου!
Ενεργοποίησες μέσα μου,με την ενέργεια σου,τον λόγο της δημιουργίας και τον ορισμό της επαφής.
Τελεία δεν μπορώ να βάλω για να ορίσω παύση στα συναισθήματά που την καρδιά μας ξεχειλίζουν.

Μα αν μπορούσα τώρα να σταματήσω να εκφράζομαι,θα έλεγα μόνο αυτό...
Όσο και αν δεν το παραδέχεσαι,στον Δημιουργό μας έδωσες την άδεια,από το πλευρό σου να με πλάσει,με μία εκπνοή να φυσήξει μία στιγμή ζωής,πλάι στην δική σου!




Εξαιρετικά αφιερωμένο στον Νίκο μου....