10 Μαρ 2011

HAUNTED PLEASURE

Πάντα το επιθυμούσα. Να βρίσκομαι παντού. Η καρδιά μου να πετάει πάνω απ'το κρεβάτι σου αλλά να μην χωράει στο δικό σου βλέμμα.Να μην με βλέπεις μόνο να με νιώθεις. Μόνο στις απαιτήσεις σου να φέρνω ως άνεμος της αλλαγής,μια πρόσκαιρη ικανοποίηση. Να χορεύει τανγκό η αύρα μου με όλες τις αισθήσεις σου που ψάχνουν τις δικές μου. Μοιάζεις ξεσηκωμένος. Την φύση μου μέσα στην δική σου αναζητάς. Όταν είσαι ήρεμος γυρίζεις το μαξιλάρι δίπλα σε άλλη οπτασία, που ως σάρκα ζωντανή,ψυχή δεν διαθέτει για να σε ξεσηκώσει. Όλα τα χατήρια να σου κάνει. Τους φόβους σου να αφουγκραστεί. Την παγωμένη από προδοσία αγκαλιά σου να γεμίσει και λίγο τις ενοχές της να ζεστάνει, που σαν παγωμένο πουλί από τον νότο εδρεύει σε κάθε εκπνοή σου.
Πάντα το απολάμβανα. Να είμαι εγώ εκείνη που μέσα από τα όνειρα-αν βλέπεις-ψάχνεις. Να είμαι η σταγόνα από την βροχή των δακρύων σου. Η φύση που μέσα στα μεσάνυχτα δεν θέλει την ημέρα να δεχτεί.Πάντα παραμιλάει το πάθος να μην λείψει από καμμία σπιθαμή απάνω στο κορμί σου.Όχι η άλλη δίπλα σου, που περιμένει από τα χείλη σου να ακούσει μία ξεψυχισμένη καλημέρα.Να είμαι η φλέβα που δέχεται το άγριο αίμα και όχι εκείνη που δεν μπορεί να το ρυθμίσει!!!
Με άλλα λόγια, γύρνα πλευρό και κάλεσε με κάθε νύχτα, να μπαίνεις μέσα μου αφού αυτό σε ευχαριστεί και μόνο έτσι η σκέψη σου, το σώμα το δικό μου ξεσηκώνει!Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και περιμένω μόνο ένα ένα κάλεσμα από εσένα για να πετάξω προς τα εκεί που ακούω την φωνή σου. Μην με φοβάσαι. Κανένας δίπλα δεν ακούει. Η σχέση μας είναι αποκλειστική. Να σε διχάζει. Να σε γεμίζει. Να σε ανεβάζει.Να σε κερδίζω σε όλα τα επίπεδα. Να σε φέρνω ίντζα προς ίντζα στην δική μου την πλευρά και έτσι κάθε σου κύτταρο να με αναζητά.Δεν υπάρχει χωρισμός.Μονάχα εγωισμός. Από ζωώδη ένστικτα είναι γεμάτος. Τα ψυχικά μας φέρνει σε ολοκλήρωση. Κάθε μικρός παράδεισος το μέρος της κόλασης ενοχικά κοιτά. Οι άγγελοι και οι δαίμονες χορεύουνε μαζί μας.

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Eρωτικό.. :)

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Ερωτικό θα το έθετα ευγενικά.
Ξεσηκωτικό και έξω από τα συνηθισμένα.
Ελπίζω να σου άρεσε.Μου έβγαλε για λίγο την μάσκα του αγγέλου.
Κάπως πρέπει να τσαλακωνόμαστε σε αυτην την ζωή.Και ας είναι πάνω σε δανεικά σεντόνια.

apinkdreamer είπε...

καλησπερα! σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! να εισαι καλα!!!

Aurangel είπε...

@apinkdreamer
Σέυχαριστώ από καρδιάς!Και εσύ να είσαι καλά ψυχή μου!