23 Μαρ 2011

whiteout instead of blackout

Τι μου συμβαίνει; Δεν μπορώ να καταλάβω. Ο γενικός λευκός διακόπτης του Φωτός από το Εσώτερο μου Είναι, βάφτηκε μαύρος.
Όλες οι λειτουργίες μου ανίχνευσαν την λέξη "σκοτεινό" σε όλα μου τα κύτταρα και τώρα καταρρέουν.
Δάκρυα κυλούν στα μάγουλα. Η απόγνωση βυθίστηκε στο βλέμμα και στις φλέβες μου. Στην διάθεση μου παρασιτικά φιλοξενείται.
Η ακριβής αιτία μου διαφεύγει. Την γνώση και την εμπειρία μου θα δίδασκα σε άλλους φωτεινούς Δασκάλους του Φωτός. Τον εαυτό μου ξέχασα να τον συμπεριλάβω μέσα στην διδασκαλία. Να του θυμίσω πως είναι να τον αγαπούν, να τον σέβονται, να τον εκτιμούν, να τον κοιτούν στα μάτια, να του χαιδευουνε την αύρα.Τα μαλλιά, τα χέρια με βέλη σπασμένα και χαρακωμένα από αγκαλιές που δύο ή περισσότερα σώματα φιλοξενούν κρυφά ή φανερά ταυτόχρονα.


Σε μισώ....


Ακούτε αυτιά μου για το σώμα και το χρώμα σας, τις απαιτήσεις του ή τις υποχωρήσεις του.Ανοίξτε τώρα για να φύγω.Σκάλωσαν τα σκιώδη μου φτερά στην πύλη της αβύσσου. Θέλω να φύγω. Με ακυρώνω. Μετάνιωσα που κάποτε ήρθα και λίγο πριν τα επέλεξα. Βάλτωσαν όλα γύρω μου. Μέσα μου. Κυλήστηκαν τα θέλω μου στην λάσπη. Δεν είμαι πουθενά. Ξέφυγα της αποστολής μου. Να με θυμάστε. Να με ξεχνάτε.


Μα μην με υποτιμάτε.....


Την αθώοτητα και την καλοσύνη μου, την κάλυψαν τα πέπλα της αμφιβολίας και της αυταπάρνησης.Θα ξαναγεννηθώ. Ποια μήτρα θα με φέρει; Ποιό καρμικό παράπτωμα πάλι θα με λυγίσει; Ποιός θα με χαστουκίσει; Σε ποιόν το μάγουλό μου από την άλλη θα γυρίσω, σώμα να βρει εύκαιρο να το χρησιμοποιήσει.
Θέληση θα έχω την επόμενη φορά ή θα πράττω στωικά όλα μου τα πάθη;

1 σχόλιο:

Hfaistiwnas είπε...

Ποιός ο λόγος για το σκοτάδι μέσα σου;
Σίγουρα είναι μία σύμπτωση, σε λίγο όλα θα ξεκαθαρίσουν..