18 Μαρ 2009

ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ



Με αφορμή μια εργασία στην δημιουργική Γραφή με θέμα, ένα παραμύθι Σεξ και βίας ,γράφτηκε το παρακάτω απόσπασμα.




Μια φορά και έναν καιρό, μέσα σε
ένα όμορφο δάσος ήταν τα πάντα ανθισμένα. Η Άνοιξη και πάλι είχε βρεί του γυρισμού τον δρόμο. Προς χάριν λοιπόν αυτής της εποχής, το κάθε είδος στην πλάση ετούτη ψάχνει ένα όμοιό του. Μα αυτό συμβαίνει κάπως, όταν με την ροή της φύσης σου,πηγαίνεις. Το απόλυτο κυνηγήτο κιόλας είχε αρχίσει. Όλα τα ζωά ποικίλλως το ταίρι τους ζητούσαν. Οι αετοί και οι πεταλούδες στον βορρά, και οι σκίουροι στο νότο. Και μιας που το'φερε η κουβέντα, με τον πρωταγωνιστή της ιστορίας μας καιρός να γνωριστούμε. λέγεται Σκούιρλ και όπως και στην αγγλικήν, σκίουρος θαρρώ σημαίνει. Είναι από μόνος του μοναδικός. Δεν μοιάζει με κανέναν, διότι αυτήν την εποχή για νύφη ποσώς δεν ψάχνει αλλά για μια κουφάλα δέντρου να χώσει την αρχοντομουτσουνιά του. Μα δυστυχώς γι'άυτόν το δέντρο που καμάκωσε δεν έχει ούτε μια. Έτσι ο Σκούιρλ γυρίζει γύρω του, εδώ και εκεί μια τρύπα στον κορμό να ανοίξει. Τα ζώα αυτήν την εποχή, όλα τον περιγελούν που σκέφτεται τον εαυτό του και πάει κόντρα στον προσταγμό της Άνοιξης.
- "Σκούιρλ", φωνάζει ο λαγός. "Κα
ιρός να βρείς αλλού μια τρύπα για να μπεις. Kάν'το και θα με θυμηθείς". Μα ο σκιούρος σε αυτό το παραμύθι, και πάλι το δικό του πράττει.



Με χίλιους δύο τρόπους τρύπα στο δέντρο θέλει να ανοίξει.
Μα όσο και αν προσπάθησε, όσο και αν μόχθησε, όσο και αν σκέφτηκε δεν βέπει να τα καταφέρνει. Μέχρι που στα ξαφνικά το πονεμένο δέντρο ζωή και λόγο παίρνει και αρχίζει να ρωτά.
-"Σεβάσου το διαφορετικό. μην θες να το χαλάσεις. Μέσα μου δεν πρόκειται να μπείς αν πρώτα την αυταρχικότητα δεν μάθεις να νικήσεις, έτσι την τρυφερότητα μεμιας θα κατακτήσεις. Δεν είχες παρά ευγενικά την χάρη τούτη να ζητήσεις και εγώ θα σου επέτρεπα μέσα μου απαλά να εισχωρήσεις. Και έτσι απλά μια τρύπα στο τοίχωμα του άρχισε να ξεπροβάλλει για μόνο μια στιγμή, ώσότου την δεί ο σκίουρος και ύστερα έκλεισε και πάλι. Τότε κατάλαβε ότι το νόημα της επιθυμίας υπάρχει στην φύση άφθονο, σε δυαδικό αριθμό. Αυτά τα λόγια στεναχώρησαν τόσο πολύ το σκιουρο, που έφυγε με σκυμμένο το κεφάλι μαζί με όλα του τα υπάρχοντα(όλα τα βελανίδια),να βρει άλλη φωλιά για να ξαπλώσει μέσα της και να το επιτρέπει.

10 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Μ'αρέσει που έχει βαθύτερο νόημα και περνά αξίες.. :)

bright Φω είπε...

το πιο τρυφερό παραμύθι που θα μπορούσε να γραφτεί με θέμα "σεξ και βία".
Μπράβο, αγγελουδένια μου!!!

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλησπέρα αγορίνα μου γλυκιά. Δεν υπάρχει παραμύθι χωρίς βαθύ νόημα.
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.
Να περνάς όμορφα!!!!
Angel kiss

Aurangel είπε...

@brightest Φω

Φωτεινή μου,
χαίρομαι που μοιραζόμαστε τις ίδιες ευαισθησίες.
Το επόμενο που θα μπει(αν καταφέρω να το επεξεργαστώ, είναι η βία του ροζ).
Θα τα πούμε στην τάξη. Με άδεια χέρια, κενές σκέψεις αλλά με υπέροχα νέα.
Angel kiss

bright Φω είπε...

αγγελουδένια μου, ελπίζω μετά το χθεσινό μάθημα να μπορέσεις να επεξεργαστείς τη βία του ροζ. θα χαρώ πολύ να τη δω εδώ ή να μου τη στείλεις με mail.

καλό ΣΚ!!!!

Aurangel είπε...

@bright Φω
καλημέρα κοριτσάκι μου.
Φεύγω, πάω ταξιδάκι. Θα έχω μπόλικες πνευματικές αναζητήσεις με αφορμή το ταξίδι!!!!!!
Να προσέχεις τον εαυτό σου!!!!
Angel kiss

Negma είπε...

Διαβάζοντας το θέμα, δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ πως θα το αντιμετώπιζες ΕΣΥ.

Και το καταχάρηκα που το έπιασες και το έκανες όπως μόνο ΕΣΥ θα μπορούσες!

Πολύ όμορφο και aurangelίστικο!!!

Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aurangel είπε...

@STELLA NEL CIELO
Καλημέρα κοριτσάκι μου!Χαίρομαι που σου άρεσε.
Όσο για το νόημα του παραμυθιού, είναι προσωπικό για τον καθένα. Απλά μισώ την βία, και το χειρότερο; Να κάνω σχέδια χωρίς να υπολογίζω την βούληση του άλλου!

Πάντως το μόνο που έχω να πω είναι πως αν αρέσει σε μια σκορπιό και αφήνει το παραπάνω σχόλιο, αυτό είναι κοπλιμέντο!!!!
Να έχεις μια υπέροχη μέρα καρδιά μου!!!!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

αχ είναι υπέροχο..

μ άρεσε που ήρθα από δω :)

Aurangel είπε...

@το κορίτσι που ήθελε πολλά
Welcome here!
Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες από δω!!!!
Χαίρομαι που σ'άρεσε το ιστολόγιό μου!!!