9 Μαρ 2009

FORWARDING THE FUTURE TO THE PAST!!!!



Είναι μέρες που δεν μπορώ να κλείσω τα βλέφαρα μου, για να αλλάξω παραστάσεις, έτσι δεν αφήνω κανένα παραθυράκι στα όνειρα μου να έρθουν να με βρουν.

Μέχρι που χωρίς καν να το θέλω ξύπνησα και υπέκυψα στο παρελθόν μου.
Δύο χρόνια πριν, ένας μόνο άνθρωπος, δυο καρδιές,μία σκέψη ήρθε και του άνοιξα την πόρτα.

Αφιερωμένο σε νέες σκέψεις, παλιές προσευχές που αναμένουν υλοποίηση!!!!!


Εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα και από μια υπέροχη ανάρτηση της φίλης μου Stellanelcielo, με τίτλο: Καλειδοσκόπιο!!!!!!

5 σχόλια:

Negma είπε...

Λοιπόν, φιλενάδα, είπαμε:

Σακίδιο, παγούρι κι επιγονατίδες!

Φύγαμεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!! ;)

Υ.Γ. Αυτό το τραγουδάκι μου αρέσει πάαααρα πολύ! Αλλά με τη βαριά κουλτούρα πού 'χω μπλέξει, ούτε τολμούσα να ρωτήσω κανέναν αν το ξέρει, ποιος το λέει, κλπ. Ονειράμα, ε; Μια χαρά, χαρούλα!

Θά 'ρχομαι να το ακούω εδώ, αμέ!!!

Hfaistiwnas είπε...

Εύχομαι υλοποίηση..
Και ξανά νέα όνειρα..

Aurangel είπε...

@stellanelcielo
Αγόρασα επιγονατίδες, κλείνω καράβι και φεύγουμε....
όσο για τους onirama, πεθαίνω!!!!!


@Hfaistiwnas
Σε ευχαριστώ ψυχή μου. Και εις άλλα με αγάπη.....

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Αυτά τα παλιά... αυτά τα παλιά...

Ούριος ο άνεμός σου!

Aurangel είπε...

@η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα..

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!
κούκλα μου γλυκιά, έτσι για να ξέρεις, δεν είναι ποτέ παλιό ότι σε κρατάει ζωντανό και δεν σβήνει απ'την καρδιά σου ποτέ.
Angel kiss