7 Μαΐ 2009

BIRTHDAY TANGO......


Τα φετινά μου γενέθλια με βρήκαν στην Σύρο! Δίπλα σ'έναν άνθρωπο που αποτελεί τον φύλακα άγγελό μου.
Ήξερα πως θα τον βρώ! Είχα σβήσει πέρυσι πάνω στην τούρτα τα κεριά μου, με μία και μοναδική ευχή, με μία μοναχά αναπνοή.

Μα βρήκα και άλλον ένα!

τον άγγελο της αγάπης, της προστασίας, της απόλυτης αφοσιώσης.

Κάποτε μου είχαν πει, ότι όσο θα μεγαλώνω, θα ωριμάζω και θ'αναβαθμίζομαι, θα χάνω ανθρώπους από δίπλα μου, που απλά δεν είναι κατάλληλοι πλέον για μένα, δεν είμαι μέρος της ζωής τους, η παρουσία μου δεν τους γεμίζει χαρά, και μόνο η μέρα των γενεθλίων μου, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα για εκείνους!!!!
Είναι λυπηρό μόνο να το σκεφτείς, μα πρέπει να αφήσεις χώρο σε κάτι νέο που έρχεται.
Και έτσι απλά συνέβη. Χόρεψα μαζί σου, ρομαντικό χορό.με βήματα μπρος, σ'ενα καινούργιο αύριο, βήματα πλάγια,δίπλα ακριβώς απ'τα δικά σου, βήματα πίσω σε ότι πλέον δεν με αφορά.
Η αφή μοναδική, ενεργοποιημένη, μέθυσα από την αισιοδοξία σου, απ'το τραγούδι της ψυχής σου, από την καλοσύνη που υπάρχει στην ζωή σου. Μου δώσατε ζωή, χαρά, αισιοδοξία.



Τόση ευτυχία θαρρώ πως δεν χωρά στα μάτια, μα όσο προς τα κάτω κυλάει με την μορφή δακρύων, τόσο πιο δυνατή μένει μες στην καρδιά μου.
Χαλάλι σε ότι έφυγε!Άλλο καλύτερο από αυτό, δεν περιμένω να έρθει!
ο Θεός βρήκε την διεύθυνσή μου....ψυχή μου,τώρα εκεί σε αφήνω.... .

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στηνΈλενα και στον Κωνσταντίνο, που χάρισαν την φλόγα της ψυχής τους, στα φετινά κεριά μου!!!

6 σχόλια:

mahler76 είπε...

χρόνια σου πολλά και πάντα με υγεία και ανθρώπους που θα τους αγαπάς και θα σε αγαπούν.

Aurangel είπε...

@mahler76
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ καρδιά μου.Να είσαι καλά!!!!
Το ίδιο εύχομαι και σε σένα!!!

annafrank είπε...

Χαλάλι σε ότι έφυγε!Άλλο καλύτερο από αυτό, δεν περιμένω να έρθει!
ο Θεός βρήκε την διεύθυνσή μου....ψυχή μου,τώρα εκεί σε αφήνω.... .

Eισαι καταπληκτική,μοναδική. Σου ευχομαι κάθε ευτυχία!Πολύ απαλή τρυφερή πένα!!

Aurangel είπε...

@annafrank
Σ'ευχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια.
Όμως το αίσθημα της ευγνωμοσύνης κίνησε το χέρι μου και έβαλε στα δάχτυλά μου πένα.
Να είσαι πάντα καλά καρδιά μου.
Χάρηκα που ήρθες στην αγγελική μου στέγη.

Hfaistiwnas είπε...

Στη Σύρο; Το τέλειο μέρος!!!
Και με ένα φύλακα άγγελο.. δεν υπάρχει κάτι καλύτερο...

Χρόνια πολλά και από μένα, λίγο καθυστερημένα βέβαια..

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καρδιά μου.Σήμερα κλείνω ένα μήνα ακριβώς.

"ο Θεός βρήκε την διεύθυνσή μου....ψυχή μου,τώρα εκεί σε αφήνω...." .

Εκεί με βλέπω και του χρόνου!!!
Αν δεν έχεις πάει στο νησί της Αγάπης(έτσι το αποκαλώ), μην το καθυστερείς.

Να'σαι καλά!!!!!
Φιλιά πολλά!!!