27 Μαΐ 2009

THROUGH MY EYES.......



Είναι στιγμές που αισθάνομαι τόσο τυχερή που βλέπω τον κόσμο γύρω μου θολά.


(Τα μάτια είν' ο καθρέφτης της ψυχής. Δίπλα, μπροστά ή πίσω απ'την καρδιά, γεμίζει απ'τον παλμό της. Ξέρει τί είναι αληθινό, το ψεύτικό μες στην ζωή μου ξέρει να ξεχωρίζει).

Κι όμως μ'αρέσει αρκετά το ψέμα απ'την αλήθεια να συγχέω.
Το ορατό από τ'αόρατο,
την απουσία μέσα από την παρουσία.

Την σιωπή μέσα απ'τις λέξεις.
Το ζεστό σου άγγιγμα μέσα απ'της σχέσης μας τον πάγο.
Το φως μέσα απ'το σκοτάδι.....

Και έτσι για λίγες στιγμές χαίρομαι που είμαι δίπλα σου και ας είσαι μακρυά μου,που ξεδιψώ απ'τα χείλη σου και ας έχουν γι'άλλο σώμα πιο σαρκοφάγα γεύση, που ενώ κοιμάσαι δίπλα μου, σε άλλους τόπους και όνειρα πετάει η ψυχή σου......

Ειν'άραγε το χώρια σου....
πιο ελπιδοφόρο απ'το μαζί σου.......

Sometimes, people they only see what they want to see......

7 σχόλια:

jacki είπε...

Δεν ξέρω αν το χώρια είναι πιο ελπιδοφόρο από το μαζί..
Μα αν μπορείς και χώρια του να βλέπεις τόση ομορφιά.. Φαντάσου πόσο δυνατές εικόνες σου έδωσε!
Να είσαι καλά.
Καλη(μέρα; σπέρα;) Πέρα ως πέρα :)

Aurangel είπε...

@jacki
Καλημερούδια.
Κάθε κατάσταση έχει και την χαρά της. Μιλώντας για το μαζί και το χώρια ξεχωριστά.
Μακάρι να έβλεπα μόνο τα θετικά και να μην στεναχωριόμουν τόσο.
Η ειρωνεία είναι κάποιος να σε θέλει, να σε αγαπάει και να το νιώθει, να ζηλεύει όποιον σε πλησιάζει και να μην μπορεί να σου εκφράσει στο παρα μικρό όσα έχει στην ψυχή του.
Σε έχει στο σκοτάδι, και κάποιες στιγμές οι εικόνες χάνουν το μεγαλείο τους.

Hfaistiwnas είπε...

Όταν είσαι μακριά σκέφτεσαι μόνο πότε θα είσαι κοντά.. τρέφεις ελπίδες..

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Βρε βρε, καλώς τον.
Χάθηκες καρδιά μου.
"Όταν είσαι μακριά σκέφτεσαι μόνο πότε θα είσαι κοντά.. τρέφεις ελπίδες.."

Τρέφω ελπίδες γενικά. Οταν κάτι εμφανίζεται στην ζωή σου, έχεις και ανάλογες απαιτήσεις.Τώρα όμως όλα καλά!!!!
Ελπίζω το ίδιο και για σένα.
Φιλιά πολλά πολλά

Hfaistiwnas είπε...

Ναι όλα καλά! Και οι ελπίδες στο φούλ!!!!
Χάθηκα, αλλά επανέρχομαι σιγά σιγά κοντά σας!!

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Χαίρομαι που όλα βαίνουν καλώς........
Να είσαι καλά καρδιά μου.
Φιλιά πολλά πολλά.
Καλό τετραήμερο.....

Aurangel είπε...

Thanks for your comment but I cannot decode your comments!!!

Angel kiss