19 Μαΐ 2009

ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΝΤΑΙ.......


Και να λοιπόν που φτάσαμε στον ίδιο δρόμο.
Εκεί όπου χωριστήκαν κάποτε οι καρδιές μας!
Δεν υπάρχει πλέον σχισμή, δεν υπάρχουν πληγές.Εσύ και εγώ,είμαστε απόλυτα ενωμένοι.

Χρόνια πριν, μικρότερη σαν ήμουν κάθε φιλιού καινούργια γεύση στολίζονταν με υπότιτλους,λόγια και εξηγήσεις που στερούσαν υποσχέσεις για ένα μέλλον παραπάνω από την κάθε μέρα.
Και αυτό μου έμενε, αυτό με σκότωνε που η όποια σχέση άρχιζε έτσι, στο ίδιο ακριβώς σημείο είχε ήδη μέσα μου τελειώσει!

Πηγαίνοντας μέσα μου, τόσο παλιά στο χρόνο προς τα πίσω χάνω ενστικτωδώς την κάθε νέα στιγμή που έρχεται.
Πάνω απ'τα επτασφράγιστα και παθιασμένα χείλη η σιωπή έχει τον πρώτο λόγο!
Άραγε τα αυτονότητα πρέπει να παραλείπονται ή ότι στην ζωή μας έρχεται πρέπει εξ'αρχής να ορίζεται.
Ας ζήσουμε καλύτερα το τώρα...
Είναι η καλύτερη στιγμή για να σφραγίσει ένα οποιοδήποτε αύριο.

Μένω μόνο σ'αυτό:
"Η κάθε σου αναπνοή δίπλα στο μαξιλάρι μου είναι σαν δώρο Ανάστασης μέσα στην ζωή μου
".

4 σχόλια:

Negma είπε...

Άραγε τα αυτονότητα πρέπει να παραλείπονται ή ότι στην ζωή μας έρχεται πρέπει εξ'αρχής να ορίζεται.
Ας ζήσουμε καλύτερα το τώρα...





Όσες φορές κι αν με απασχόλησε αυτό το ερώτημα (και δεν ήταν λίγες...), ποτέ δεν κατάφερα να το απαντήσω.

Ανάλογα την περίπτωση, έγερνε και η ζυγαριά προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση.

Οπότε θεωρώ πως τελικά ο μόνος σίγουρος δρόμος είναι αυτό που λες: Να ζήσουμε το "τώρα".



Καλημέρες και φιλιά πολλά!!!

Aurangel είπε...

@Negma
καλώς μου τήν. Τί κάνεις καρδιά μου?
Είναι πολύ λογικό να σε απασχολεί κάτι τέτοιο.
Ήθελα από καιρό να το αναρτήσω αλλά προφανώς ήταν το σωστό timing τώρα.

Σε συναισθηματικό επίπεδο πάντα είμαι δέκτης ανασφαλειών κάποιων άλλων με αφορμή της υπέροχης αίσθησης ενός φιλιού.
Τα λόγια είναι περιττά κάποιες στιγμές και κανένας δεν το σέβεται βιάζονται οι περισσότεροι να αμαυρώσουν όλη αυτήν την αίσθηση και χαλάνε τα πάντα με το τίποτα.

και τώρα που το συνήθισα-φαντάσου τι *****μαγνήτης ήμουν-ήρθε κάτι όμορφο, που πάντα ονειρευόμουν δίπλα μου και τώρα περιμένω λέξεις και δηλώσεις από μεριάς του .

Δεν πρέπει όμως......
Αν κάποιος σε θέλει, δεν έχει παρά να μείνει στο πλευρό σου.....
όλα τ'αλλα είναι δικαιολογίες.
Η επόμενη ανάρτηση αφορά αυτό το θέμα:
He's not just that into you......
Ελπίζω να σου αρέσει.
Ευχαριστώ που πέρασες καρδιά μου.
Angel kiss

προφήτηs είπε...

Η κάθε σου αναπνοή δίπλα στο μαξιλάρι μου είναι σαν δώρο Ανάστασης μέσα στην ζωή μου

η κάθε σου στιγμή, να γράφεται λεπτό προς λεπτό, και την συναντώ σαν ανάμνηση... σε κοιτώ... και όλα μένουν μέσα σε εκείνο το γράμμα, στο γράμμα του ανέμου... και όλα, μένουν ζωντανά... σαν μια ανάμνηση, παροδική

καλησπέρα

Aurangel είπε...

@προφήτηs
"η κάθε σου στιγμή, να γράφεται λεπτό προς λεπτό, και την συναντώ σαν ανάμνηση".

Όταν κάτι ωραίο μοιάζει σαν ανάμνηση, δεν είναι καλός οιωνός. Το θέμα η κάθεμια να ξεπερνάει την προηγούμενη.

Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες.
Γράφεις πολύ ωραία!!!
Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα.