3 Σεπ 2009

ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΣ



City of Angels- Seth is falling

Την ημέρα εκείνη, ο Χόρχε με περίμενε με ένα παραμύθι.


Όταν μεγάλωσε ο πατέρας του είπε:

"Παιδί μου, δεν γεννιόμαστε όλοι με φτερά. Μπορεί να μην είσαι υποχρεωμένος να πετάξεις, νομίζω όμως πως είναι κρίμα να μείνεις μόνο στο περπάτημα αφού έχεις τα φτερα που ο καλός Θεός σου έδωσε.

"Μα δεν ξέρω να πετάω" απάντησε ο γιος.
"Σωστά...." απάντησε ο πατέρας. Και περπατώντας τον πήγε ως το χείλος του γκρεμού, στο βουνό.
"Βλέπεις γιέ μου; Το κενό. Όταν θελήσεις να πετάξεις, θα έρθεις εδώ, θα πάρεις βαθιά ανάσα, θα πηδήξεις στην άβυσσο και απλώνοντας τα φτερά σου θα πετάξεις."

Ο γιος αμφέβαλλε.
"Κι αν πέσω";
"Ακόμα κι αν πέσεις δεν θα σκοτωθείς. Οι λίγες γρατζουνιές θα σε κάνουν πιο δυνατό στην επόμενη προσπάθεια." αποκρίθηκε ο πατέρας.
Το παιδί γύρισε στο χωριό να δει τους φίλους του, τις παρέες του,, όλους εκείνους που είχε συντρόφους στην πορεία της ζωής του.

Οι πιο στενόμυαλοι του είπαν:
"Είσαι τρελλός;Για ποιόν λόγο;Ο πατέρας σου είναι μισότρελος...για ποιό λόγο να πετάξεις; τί σου χρειάζεται; γιατί δεν αφήνεις τις ανοησίες; Τί νόημα έχει να πετάξεις;"

Οι καλύτεροί του φίλοι τον συμβούλεψαν.

"Κι αν είναι αλήθεια; Μα σίγουρα δεν είναι επικίνδυνο; γιατί δεν αρχίζεις σιγά-σιγά; Δοκίμασε να πηδήξεις από μια σκάλα ή από την κορυφή ενός δέντρου. Αλλά από τον γκρεμό βρε παιδί μου;..."

Ο νεαρός άκουσε τις συμβουλές όλων όσων τον αγαπούσαν.
Ανέβηκε στην κορυφή ενός δέντρου και, με όλο του το θάρρος, πήδηξε.
Άνοιξε τα φτερά του, τα κούνησε στον αέρα με όλη του την δύναμη, αλλά δυστυχώς, έπεσε στο έδαφος.
Με ένα καρουμπαλο στο κεφάλι συνάντησε τον πατέρα του.

"Μου είπες ψέμματα. Δεν μπορώ να πετάξω". Το δοκίμασα και κοίτα πως χτύπησα! Δεν είμαι σαν και εσένα. Τα φτερά μου, είναι μόνο για στολίδι."

"Παιδί μου" είπε ο πατέρας, " για να πετάξεις, πρέπει να έχεις τον απαραίτητο ελεύθερο χρόνο στον αέρα, ώστε τα φτερά σου να ξεδιπλωθούν. Είναι σαν να πέφτεις με αλεξίπτωτο: χρειάζεσαι κάποιο ελάχιστο ύψος για να πηδήξεις".
"Για να πετάξεις πρέπει να αρχίσεις να ριψοκινδυνεύεις.

Αν δεν θέλεις να το κάνεις, καλύτερα να συμβιβαστείς και να μείνεις για πάντα στο περπάτημα"!!!

Να σου πω μια ιστορία
Χόρχε Μπουχάι

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Όταν συμβιβάζεσαι συνέχεια.. να μην περιμένεις πολλά από τη ζωή σου..
Με συγκίνησες με το βίντεο..

Negma είπε...

Καλημέρα, αγγελάκι μου! Καλό φθινόπωρο!

Έχοντας πάντα τον ερχομό του Σεπτεμβρίου σαν το ξεκίνημα μιας νέας χρονιάς, βρίσκω την ανάρτησή σου ιδανική για μια τέτοια περίοδο. Μια περίοδο που όλα μπορούν ν' αρχίσουν ή να ξαναρχίσουν. Αρκεί να μη φοβηθούμε να ρισκάρουμε.

Όμορφο κείμενο, ευρηματική η παρουσίαση σε συνδυασμό με το βιντεάκι. Νομίζω είναι από τις καλύτερες αναρτήσεις σου.

Πολλά πολλά φιλιά!!!

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλό Φθινόπωρο καλό μου.
¨Οταν συμβιβάζεσαι θα χάσεις το άνοιγμα των φτερών σου.
Γενικά έχει πολλά νοήματα το κείμενο, Γι'αυτό άργησα να σου απαντήσω. Έψαχνα να τα βρω.(χαχαχα.πλάκα κάνω).
Το βιντεάκι είναι όντως υπέροχο μέσα από την πόλη των Αγγέλων.

Aurangel είπε...

@Negma
Καλό Φθινόπωρο και σε σένα καρδιά μου!!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Όπως κάθε φθινόπωρο άνοιξα
και εγω τα φτερά μου.
Άνθρωπος δεν με βλέπει φιλενάδα.Ετοιμάζομαι πυρετωδώς για τον χειμώνα και είμαι άνω κάτω.

Σου χρωστάω νέα και επισκέψεις.
Σ'ευχαριστώ που πέρασες και κυρίως που έχεις συνδέσει νοερά την έναρξη κάθε νέας σεζόν με το ιστολόγιό μου.
Να είσαι πάντα καλά φιλενάδααααααααα μουυυυυυυυυ!!!!
Φιλούμπεςςςςςςςςς ατελείωτεςςςςςςς.