21 Σεπ 2009

ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ




Ποτέ δεν θα ξεφύγω απ'της ψυχής μου την ουσία.

Απ'της ζωής το πρώτο χάδι,
απ'της αγάπης την πρώτη αγκαλιά
από της γεύσης το πρώτο φιλί
κάθε φορά που ένα λεπτό μοιράζομαι μαζί σου....

Σαν Εύα απ'το πλευρό σου φτιάχτηκα
και σαν ψυχή το φως του Όλου σου θα ακολουθώ.

Κάθε μου κύτταρο θυμάται
τον λόγο της επιθυμίας,
απ'το όνειρο, κάθε συνάντηση.
Από τα θέλω, της υδονής κάθε λεπτό!

Ο χρόνος της κλεψύδρας μου
γέμισε απ'την δική σου άμμο
όσο και να την περιστρέφεις, δυο χρονικές στιγμές ποτέ δεν θα χωρίσουν.

9 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Για πάντα έτσι.. μαζί σε μια αγκαλιά!!!

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλημερούδια καρδιά μου. Αν σε μια αγκαλιά βγάζεις το χειμώνα, όλα τα καλά πολλαπλασιάζονται και όλα τα δεινά διαιρούνται.

Σου εύχομαι τα καλύτερα καρδιά μου.

Hfaistiwnas είπε...

Επίσης τα ίδια εύχομαι!

Aurangel είπε...

@@Hfaistiwnas again
Μακάρι να κρατήσει για πολύ.Αυτό από μόνο του είναι μεγάλο δώρο!!!

Y. K. είπε...

μυριζει ερωτα εδω μεσα :)

Aurangel είπε...

@alicia
Καλώς το κοριτσάκι μου το γλυκό.
Μου κάνουν καλό οι βόλτες σου στα λημέρια μου.
Μυρίζει έρωτας εδώ ναι. Σε κάθε λέξη, φράση, αγκαλιά και χάδι.

Στο εύχομαι ολόψυχα να σου συμβεί.
Φιλιά αγγελικά.

Negma είπε...

Ουουουου, αν μυρίζει λέει... εδώ οι μυρωδιές διαχέονται στην μπλογκόσφαιρα!!!

(Με πήραν οι μυρωδιές και ήρθα, χιχιχι!!!)

Πάντα έτσι...

Φιλιά πολλά, αγγελάκι μου!!!!!!!!!!

Aurangel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Aurangel είπε...

@Negma
Χαχαχαχα.
Αχ Στελλί μου. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Τί γέλιο έριξα.
Αυτή την στιγμή εκτός από έρωτα μυρίζω και κάτι άλλο.
Εθέραιο έλαιο αγίοκλημα που χύθηκε πάνω μου.
Άρα η αγάπη αυτό το άρωμα αναδεύει.
Μωρό μου καλωσήρθες!!!
Ελπίζω να είσαι καλά!
Σου εύχομαι από καρδιάς έναν υπέροχο, δημιουργικό blogoχειμώνα.