11 Σεπ 2009

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ


















Πέτρα εσύ,

και η σιωπή γυαλί κοφτερό,
μα ηδονικά στα όνειρα ψυχές γυμνές
κρυφά απ'την συνείδηση, και πάλι ανταμώνουμε.

σώματα έμπειρα στο πόνο
μα άθικτα στις πράξεις,
τα πέλματα στης λογικής τον δρόμο λιώνουμε
την ηθική τσακίζουμε.

Τώρα εγώ πνοή
και εσύ φιλί
δίνουμε νόημα και ζωή ο ένας προς τον άλλον.

Μην με ξεχάσεις,
κλείνω τα βλέφαρά μου.
Έλα στην αγκαλιά μου,
μέχρι μια προδομένη ανατολή και πάλι να μας χωρίσει.
Εσένα από τα θέλω σου και εμένα από την ανάγκη.
Όταν το Σ'αγαπώ, κανέναν ήχο στα χείλη δεν αφήνει......

8 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ο ένας κομμάτι του άλλου..
Μια αγκαλιά και οι δύο..

dazed n' confused είπε...

Τι ομορφο τραγoυδακι ...
... και τι ωραιοι στιχοι ...
(κι ας κοροιδευαν οι αλλοι συμμαθητες ...)
χα χα

Φιλια Aurangelaki !!!

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Μόνο στα όνειρα μπορώ το όνειρό μου να αγγίζω.
Μακάρι να είναι το ίδιο κομμάτι με αυτό της πραγματικότητας.

Καλό σαβ/κο καρδιά μου.

Aurangel είπε...

@dazed n' confused

Χαχαχα. Γράφαμε παράλληλα Γιωργάκη μου.
Καλό χειμώνα και σε ευχαριστώ πολύ πολύ που στηρίζεις τις επιλογές μου.
καλό σαβ/κο και σε σένα.
Φιλούμπες ατελειώτες.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου και πάλι Άγγελε! Πώς είσαι;
Πες μου ότι είναι δικό σου και ότι γράφεις τέτοια πράγματα! θέλω να πω...ουάου! μου άρεσε. Περιγραφικότατο.Κρύβει μια μελαγχολία και κάτι ανεκπλήρωτο ή είναι ιδέα μου; προσωπικό βίωμα μήπως;
Αρκετά,γιατί θα με φάει η περιέργεια!
Την καλημέρα μου.

Aurangel είπε...

@Nemo
Εν αρχή, καλημέρα.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την προσφώνηση "άγγελε".
Ελπίζω να είσαι καλά.
Όσον αφορά τις απαντήσεις που αναζητάς με αφορμή το κείμενο, από μόνος σου τις έδωσες.
Με αφορμή ένα προσωπικό βίωμα γράφτηκε το εν λόγω απόσπασμα και αφορά ένα διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας 2 ψυχών με βάση το υποσυνείδητο, εκεί που δεν υπάρχουν εμπόδια στα θέλω και στις πράξεις.
Η σύνδεση 2 ανθρώπινων οντοτήτων μέσα από την πύλη των ονείρων.
Ελπίζω να σου έλυσα όποια άλλη απορία τυχόν σου δημιουργήθηκε.
Ελπίζω να σε ξαναδώ σύντομα εδώ.
Την καλημέρα μου καρδιά μου.

alitaki είπε...

tora skeftomoun oti me exi vali apo kato i sinithia kai exw ksexasi ton erwta.kalimera

Aurangel είπε...

@alitaki
Welcome here.....
Για όλα υπάρχει πάντα μια νέα αρχή.
Ποτέ δεν είναι αργά να έλξεις ότι πιο όμορφο, να ξεκινήσεις κάτι μέσα στην ζωή σου.