28 Απρ 2010

Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ


Ο Διαλογισμός της Ευγνωμοσύνης

Χαλαρώνουμε σώμα και νου,κλείνουμε απαλά τα μάτια.Παίρνουμε μία βαθιά εισπνοή από την μύτη,λαμβάνοντας φως,αγάπη,θεραπεία,δύναμη και ζωτική ενέργεια.
Με κάθε εκπνοή διώχνουμε ότι δεν είναι συμβατό με την ενέργεια,τις ανάγκες και τα θέλω μας.¨Ότι εμποδίζει τις προθέσεις μας.
Με το δεξί μας χέρι,αγγίζουμε την καρδιά μας.Το κέντρο της ένωσης και της επικοινωνίας με τον Ανώτερο Εαυτό μας,το φωτεινό κομμάτι της ψυχής και όλης μας της ύπαρξης.
Με το αριστερό μας χέρι,αγγίζουμε το 3ο κέντρο,το ηλιακό μας πλέγμα.Το κέντρο της δύναμή μας.
Απόλυτα συνειδητοί,ζητάμε από τον Ανώτερο Εαυτό μας να φέρει στην επιφάνεια όλα τα κομμάτια,τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά για τα οποία αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη και του ζητάμε να τα φωτίσει νιώθοντας αγάπη,ισορροπία,δικαιοσύνη,αρμονία και απελευθέρωση.Δεν υπάρχει κρίση,διάκριση στην σκέψη μας.
Από το ηλιακό πλέγμα,του ζητάμε να τα μεταφέρει στο κέντρο της καρδιάς,ενισχύοντας όλες τις αρμονικές μας σχέσεις με τους άλλους,ότι έχουμε προσφέρει σε εκείνους,στον εαυτό μας,νιώθοντας πληρότητα και ευγνωμοσύνη.Δεν υπάρχουν λάθη,δεν νιώθουμε πλέον πόνο,θλίψη και θυμό για τις επιλογές μας.Μέσα από κάθε βίωμα,από κάθε εμπειρία,γινόμαστε εκλεκτοί και ευλογημένοι.Είμαστε ένα βήμα μπροστά στον φωτεινό μας δρόμο.Βαδίζουμε στο μονοπάτι της ψυχής μας.
Παίρνοντας μία βαθιά εισπνοή από το διάφραγμα εκεί που είναι τοποθετημένο το αριστερό μας χέρι στέλνουμε θεραπεία στο δεξί μας χέρι,στο κέντρο της καρδιάς μέσω της εκπνοής για να αναζωογονήσουμε όποιο συναίσθημα φυλάμε εκεί.
Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία τρεις φόρες και αφού τελειώσουμε,εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας με τις παρακάτω φράσεις.
Ευχαριστώ την μητέρα μου που μου έδωσε ζωή,τον πατέρα μου που την ενίσχυσε.Ευχαριστώ κάθε πλάσμα που είναι γύρω μου,κοντά μου,που με στηρίζει,που γίνεται καθρέφτης των λειτουργιών μου.Ευχαριστώ τον σύντροφό μου που τώρα κάθε μικρό μου βήμα πλαισιώνει και είναι οδηγός μου σε κάθε αναβαθμισμένο μου συναίσθημα.Ευχαριστώ τους φίλους μου που μου έδειξαν τι νόημα έχει η χαρά και η παρουσία μου είναι για αυτούς ελπίδα.
Ευχαριστώ τον ήλιο που φωτίζει κάθε καινούργια ημέρα.
Ευχαριστώ την σελήνη που με πίστη σκεπάζει και ενισχύει το κάθε μου όνειρο.
Ευχαριστώ την αγάπη που φωλιάζει τώρα στην καρδιά μου.
Ευχαριστώ όσους μου χάρισαν πόνο και θλίψη,αναδεικνύοντας τα δυνατά και φωτεινά κομμάτια της ψυχής μου.
Τα παραδίδω σε εσένα ανώτερε αγγελικέ μου Εαυτέ,
Πόσο σ'ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου στο πλάνο της ψυχής μου.
Όταν είσαστε έτοιμοι,παίρνετε μία βαθιά εισπνοή και ανοίγετε σιγά σιγά τα μάτια,σε μία καινούργια στιγμή που περιμένει εμάς να την ανακαλύψουμε!




11 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Σαν μάθημα του τρόπου το σημερινό κείμενο..

BUTTERFLY είπε...

Θα ηθελα να το δοκιμασω, αλλα δεν ξερω ποιο ειναι το 3ο κεντρο το ηλιακο πλεγμα...

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλημερούδια καλέ μου!!!
Η ευγνωμοσύνη είναι η αρχή και το τέλος σε όλα!!!!
Ο διαλογισμός σε φέρνει σε επαφή με τον εσώτερο εαυτό σου!!!
Είναι μάθημα ζωής....

Aurangel είπε...

@BUTTERFLY
καλημερούδια κοριτσάκι μου γλυκό!!!
Ελπίζω να σου αρέσει ο παραπάνω διαλογισμός!
Τα ενεργειακά κέντρα στο ανθρώπινο σώμα είναι 7.
Αναλυτικά
7ο Επίφυση, κορυφή του κεφαλιού
6ο Υπόφυση, Τρίτο Μάτι
5ο Λαιμός
4ο Καρδιά
3ο Ηλιακό Πλέγμα-Στομάχι
2ο Κοιλιά
1ο Γεννητικό-κόκκυγας

Ελπίζω να σε κάλυψα καλή μου!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

παρα πολυ ομορφος τροπος χαλαρωσης και επαφης με το μεσα μας και το εξω μας...

πιστευω πως καθε κινηση ισσοροπιας της ενεργειας μας και γαληνης της ψυχης μας ειναι σημαντικη...
και σιγουρα μια απο ολες οσες υπαρχουν θα ταιριαξει και σε μας...
θελει απλα να το πιστεψεις και να το εξασκησεις λιγο...υστερα ερχεται μονο του...

φιλια σου νεραιδενια καλη μου!!!

hellmetradio είπε...

έχς μια κασσέτα κάπου μεσα στο σπίτι η οποία λέει κάτι τέτοια...αλλά πιο πολύ επικεντρώνεται στην φάση R.E.M
είναι πολύ χαλαρωτική!

Aurangel είπε...

@ΝΑΪΑΔΑ
Καλημέρα καλή μου!
Οτιδήποτε,ξεφεύγει από την συνηθισμένη ροή που ανακτούμε μέσα στην ημέρα,είναι το κάτι διαφορετικό,εξαιρετικό,όμορφο!

Δοκίμασε το λοιπόν!
Πιστεύω πως αξίζει!
Angel kiss

Aurangel είπε...

@hellmetradio

Καλημερούδια καλό μου!
Καλωσήρθες εδώ!
Ακολούθησε την διαίσθησή σου!
Δοκίμασε το!

Unknown είπε...

謝謝支持你八大娛樂網 外出指油壓 護膚美容 護膚店 半套護膚 指油壓個人工作室 理容ktv 外出按摩 指壓按摩 兼職小姐 女兼職 護膚小姐 按摩ktv 伴遊小姐 qk休閒網 外出服務 護膚按摩 外賣茶 外約茶棧

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ είπε...

Αναλώθηκα στην αναζήτηση της ψυχής μου και της αλήθειας μου και κατέληξα στην κατανόηση της ύπαρξης της θλίψης η της ευτυχίας στη ζωή μου, με αποτέλεσμα να πω
σ’ ευχαριστώ Θεέ μου και του παρέδωσα το καλό μου, ενώ όταν ξεκίνησα έλεγα μόνο σε παρακαλώ.
Θα μπορούσε αυτή η διαδικασία που με οδήγησε σ’ αυτό το ένα ευχαριστώ, κάθε μέρα για καλημέρα, να είναι μορφή διαλογισμού η είναι απλά μια πίστη και τίποτα παραπάνω.
Και το ρωτάω γιατί με τον διαλογισμό δεν τα πήγαινα ποτέ καλά όχι γιατί δεν πιστεύω ότι προσφέρει απλά χρονικά δεν συναντηθήκαμε εγώ είχα να παλέψω με το γιατί της ζωής μου η αν θέλεις με το γιατί του θανάτου μου και εκείνη την εποχή φάνταζε στα μάτια μου ως θετικός τρόπος σκέψης, πράγμα βέβαια που δεν ισχύει, απλά πρέπει να γίνει τρόπος ζωής, όχι τρόπος σκέψης, την ευγνωμοσύνη δεν την σκέπτεσαι την νιώθεις.

Aurangel είπε...

@ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΨΥΧΗΣ
Η ευγνωμοσύνη είναι δώρο,σεβασμός στην ανθρώπινη ύπαρξη.
Έχεις ποτέ σκεφτεί γιατί τα πουλιά όταν πίνουν νερό κοιτάνε τόσο ψηλά προς τον Θεό;
Γιατί πρέπει να γιορτάζεις κάθε λεπτό της ίδιας της ζωής σου;
Για να γεμίζεις από νέες εμπειρίες πρέπει πρώτα να αδειάζεις από όλες τις παλιές είτε δυσάρεστες είναι είτε ευχάριστες.Χώρος θα υπάρχει άφθονος και θέληση επίσης.
Ο διαλογισμός,σε γαληνεύει,σε ηρεμεί,ενώνει κόσμους,χτίζει τις γέφυρες μέσα σου....
Κυκλοφορούν πολλοί στο εμπόριο.
Σου προτείνω του Όσο,και το βιβλίο του Γιώργου Μυλωνά.
Στο βιβλιοπωλείο ο πύρινος κόσμος,θα βρεις αυτό που ψάχνεις είμαι σίγουρη.
Και αν θέλεις,μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου.
Είμαι δασκάλα του Ρέικι εδώ και δύο χρόνια και θεραπεύτρια αυτής της συμπαντικής ενέργειας,όσο θυμάμαι τον ίδιο τον εαυτό μου!
thelightofsoul@hotmail.com

Θα χαρώ πολύ πραγματικά.